  • Data: 2003-02-19 11:35:49
    Temat: Re: gdzie zrealizowac czek?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Feb 2003 12:30:03 +0100, "Robert" <s...@o...pl> był(a)
    uprzejmy(a) napisać :

    >W świetle tych rewelacji zwrócę się chyba do mojego kontrahenta z UK, aby
    >zamiast przelewać mi na konto w BZWBK, co może być kosztowne lub przelew
    >może nie dotrzeć (jak to ostatnio opisywano), wysłał mi czek w GBP (to jest
    >domyślny sposób wypłaty honorarium).
    >
    >Czy widzicie jakieś wady tego rozwiązania, oprócz dłuższego okresu
    >oczekiwania na pieniądze, co w tym przypadku mi nie przeszkadza?

    Musisz dwa razy iść do banku a potem samemu wpłacać gotówkę na
    konto/lokatę chyba, że wszystko przepijasz od razu.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Towarzysze! Gdybyśmy mieli walcownie blach cienkich
    to robilibyśmy najlepsze w świecie konserwy mięsne...ale nie mamy mięsa"
    przypisywane Władysławowi Gomułce