eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigdzie założyć rachunek bankowy z natychmiastowymi powiadomieniami emial? › Re: gdzie założyć rachunek bankowy z natychmiastowymi powiadomieniami emial?
  • Data: 2017-08-03 18:17:21
    Temat: Re: gdzie założyć rachunek bankowy z natychmiastowymi powiadomieniami emial?
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca wrote:

    > janek z pola <a...@e...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > A ilu dostawców poczty to obsługuje?
    > KJ

    Większość liczących się?

    Connected to imap.wp.pl.
    Escape character is '^]'.
    * OK [CAPABILITY IMAP4rev1 LITERAL+ SASL-IR LOGIN-REFERRALS ID ENABLE IDLE
    STARTTLS AUTH=PLAIN] IMAP ready WP

    gmail obsługuje

    interia.pl
    * OK [CAPABILITY IMAP4rev1 UIDPLUS CHILDREN ID XLIST NAMESPACE IDLE
    AUTH=PLAIN] IMAP4 ready.

    Zdaje się nie obsługiwać:

    poczta.onet.pl
    * OK [CAPABILITY IMAP4rev1 LITERAL+ SASL-IR LOGIN-REFERRALS ID ENABLE SORT
    SORT=DISPLAY MULTIAPPEND UNSELECT CHILDREN UIDPLUS LIST-STATUS LIST-EXTENDED
    I18NLEVEL=1 CONDSTORE QRESYNC SEARCHRES WITHIN AUTH=PLAIN AUTH=LOGIN
    AUTH=XOAUTH2] Onet server ready.

    ***

    Czyli z tego, co mają internauci w Polsce to już wiemy, że przynajmniej 30%
    osób to ma.

    Natomiast kwestia jest inna.

    Watkotwórca zadał rozsądne pytanie - sens był taki, że szukał banku który
    sprawnie generuje e-mail na różne eventy. W tym przypadku dywagacje o tym,
    że poczta elektroniczna ma swoje wady, są zupełnie nie na miejscu.

    Czy naprawdę tak trudno było zrozumieć, ze kolega po prostu szuka banku,
    który to potwierdzenie wysyła w miarę niezwłocznie, a nie np. pod koniec
    dnia albo zbiorczo wszystko rano?

    I do tego jeszcze ktoś wyskoczył z informacją, która od 20 lat nie jest już
    aktualna - tak jakby przez 20 lat się nie dowiedział, że IMAP obsługuje
    pusha.

    I teraz Ty wyskakujesz ze swoim malutkim mieczykiem i krzyczysz: "Ale nie
    każdy serwer to obsługuje". No to luz - kolega sobie założy darmowe konto na
    jednym z wielu serwerów, które to obsługują.

    Jeszcze inna kwestia jest taka, ale tego chyba nikt nie podniósł, że e-mail
    to jest medium zupełnie nieodporne na podsłuchiwanie. Ja bym chyba nie
    chciał, żeby moje dane finansowe sobie latały bez szyfrowania po świecie.

    --
    Wysłane z pola.