eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigdzie założyć rachunek bankowy z natychmiastowymi powiadomieniami emial? › Re: gdzie założyć rachunek bankowy z natychmiastowymi powiadomieniami emial?
  • Data: 2017-09-26 19:24:32
    Temat: Re: gdzie założyć rachunek bankowy z natychmiastowymi powiadomieniami emial?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" oocp5n$6jv$...@n...news.atman.pl

    > Wytrwał w tym -- w piątek spuścił mi do dychy i dorzucił
    > wieszaki jako gratisy.

    Drogo!! [;)] Lidl naprawdę jest tani!
    45% bawełny i 55% lnu -- 7,49 pln za
    spodnie i tyleż za koszulę w/o tym składzie...

    Drogo... [;)]

    > Na razie mam w laptopie tylko 2 partycje z tym samym W10 (mogę wybrać,

    Fajowo! ;) Ciągłe Apgrejdy, apdejty... Co rusz gong (wreszcie
    wyłączyłem, bo zwariować można!) obwieszcza o znalezisku
    potencjalnie niebezpiecznym... W tle masa udogodnień
    skutecznie blokuje dysk.. BTW -- w IDE nie było możliwości
    panowania nad dostępem do dysku (nie tylko nie było mowy
    o priorytetowaniu dostępu, ale w ogóle jeden (dowolny)
    program potrafił zabrać cały dysk tylko dla siebie -- bo
    IDE był dla DOSa, czyli jednookiennego, jednoprogramowego
    (nie licząc drukującego PRINTa) i jednojuserowego ,,systemu''
    operacyjnego) i chyba ta przypadłość trwa nadal -- SATA to
    jednak ten sam IDE/EIDE ATA/ATAPI interfejs/interfajans...

    > z której chcę bootować) i na dwóch dyskach zewnętrznych mam po jednej
    > takowej... Ale jeden z tych dysków raczej ;) niebawem pójdzie do
    > Kiciusia -- netbooka z napędem atomowym...

    > Domyślam się, że kolejna odsłona Win będzie potrzebowała ze 250 GB
    > na partycję systemową...

    Wówczas nie będzie mowy o klonowaniu partycji systemowych,
    bo największe HDD laptopowe będą niewiele większe...

    > - W10 domaga się 60 GB... HDD terabajtowy...
    > 4 takie partycje to 240 GB... Ćwierć dysku...

    DDR4 drożeje...