eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigdzie założyć konto dewizowe w dolarach USA razem z kartą płatniczą › Re: gdzie założyć konto dewizowe w dolarach USA razem z kartą płatniczą
  • Data: 2017-01-09 22:52:17
    Temat: Re: gdzie założyć konto dewizowe w dolarach USA razem z kartą płatniczą
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.01.2017 o 19:35, Dawid Rutkowski pisze:
    > Karta citka podłączona do konta w euro lepsza, bo przy płatności w każdej
    europejskiej walucie poza GBP koszt przewalutowania to tylko kurs MC.
    > Czyli np. przejazd przez Czechy, Węgry, Jugosławię - albo pobyt w Turcji, czy też
    za wschodnią granicą kosmosu - nie wymaga fragmentacji kasy między walutami.
    > Można to też rozciągnąć na cały świat, z wyjątkiem USA (i gdzie tam jeszcze
    dolarami się płaci, ale tam lepiej nie jeździć).
    > PKO ma wielowalutową ? Jakiś link ?

    Tak się ostatnio zastanawiałem aby mieć możliwie wszystko skupione w
    jednym banku i właśnie przypomniało mi się Citi i jego karta podpinana
    pod różne konta.
    Nie chce mi się teraz grzebać po regulaminach a trochę z obiegu wypadłem.

    Czyli aby się upewnić to w Citi mamy taki flow:
    płatność PLN > karta PLN
    płatność GBP > karta GPB
    płatność USD > karta USD
    płatność EUR i wszystkie inne waluty niż PLN/GBP/USD > karta EUR

    Xenocide