eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigdzie założyć konto dewizowe w dolarach USA razem z kartą płatniczą › Re: gdzie założyć konto dewizowe w dolarach USA razem z kartą płatniczą
  • Data: 2017-01-10 08:48:14
    Temat: Re: gdzie założyć konto dewizowe w dolarach USA razem z kartą płatniczą
    Od: Stiwi <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, January 10, 2017 at 1:52:18 AM UTC+4, xbartx wrote:
    > Tak się ostatnio zastanawiałem aby mieć możliwie wszystko skupione w
    > jednym banku i właśnie przypomniało mi się Citi i jego karta podpinana
    > pod różne konta.
    > Nie chce mi się teraz grzebać po regulaminach a trochę z obiegu wypadłem.
    >
    > Czyli aby się upewnić to w Citi mamy taki flow:
    > płatność PLN > karta PLN
    > płatność GBP > karta GPB
    > płatność USD > karta USD
    > płatność EUR i wszystkie inne waluty niż PLN/GBP/USD > karta EUR

    Zgadza się z tym minusem, że trzeba pamiętać o przepinaniu i pilnować się do jakiego
    rachunku jest podpięta karta. Czasem transakcje w różnych walutach dokonane w tym
    samym dniu, które nie są autoryzowane na karcie w momencie transakcji (np Amazon),
    nie są możliwe. Nie pamiętam również już jak to działa ze zwrotami na kartę i czy
    trzeba też pilnować rachunku / waluty (chyba tak).