  • 1. Data: 2004-11-08 11:39:46
    Temat: Re: gdzie sa bankomaty w Polsce które wyplacaja w Euro
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    PapaJoe <p...@p...onet.pl> wrote:
    > moze ktos wie gdzie w Wa-wie sa takie bankomaty ?

    Np na Okeciu - hala odlotow

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 2. Data: 2004-11-08 11:40:25
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    gdzies w Wa-wie widzialem taki bankomat ,który mial reklame ze mozna z niego
    wyplacic euro,

    teraz nie moge sobie przypomniec , a potrzebuje wyplacic ( kurs jaki licza
    banki przy przewalutowaniu jest duzo lepszy niz w kantorach )

    moze ktos wie gdzie w Wa-wie sa takie bankomaty ?

    pozdrawiam

    Tomek

  • 3. Data: 2004-11-08 11:42:00
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    PapaJoe wrote:
> [...]
    >
    > teraz nie moge sobie przypomniec , a potrzebuje wyplacic ( kurs jaki licza
    > banki przy przewalutowaniu jest duzo lepszy niz w kantorach )

    Ciekawe to co piszesz. A prowizja od wyplaty? A maksymalna kwota jednej
    opracji?
    Jak juz wyplacisz i porownasz koszty, daj znac na liste (bo jakos trudno
    mi uwierzyc zeby bylo to korzystniejsze).

    Miko

  • 4. Data: 2004-11-08 11:59:32
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    "MiKo" <m...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > Jak juz wyplacisz i porownasz koszty, daj znac na liste (bo jakos trudno
    > mi uwierzyc zeby bylo to korzystniejsze).

    wypłacałem w Niemczech i kurs był lepszy niż w kantorze w Polsce ( prowizja
    od wypłaty była 5 zł)

  • 5. Data: 2004-11-08 12:00:31
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cmnlvi$jfv$1@news.onet.pl...

    > Np na Okeciu - hala odlotow
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
> [...]

    bardzo dziękuję , teraz juz sobie przypomniałem

  • 6. Data: 2004-11-08 12:22:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dave <d...@o...pl> wrote:
    > czyja jest wlasnoscia ?

    jelsi dobrze pamietam Banku BPH

  • 7. Data: 2004-11-08 12:23:35
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

  • 8. Data: 2004-11-08 12:23:58
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:cmnlvi$jfv$1@news.onet.pl...

    > Np na Okeciu - hala odlotow

    czyja jest wlasnoscia ?

    D.

  • 9. Data: 2004-11-08 13:13:40
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    Nie wiem, z czego chcesz wyplacac i po co, ale w Warszawie bez trudu
    znajdziesz kantory w ktorych widelki na Euro nie przekraczaja 4 groszy, a
    kurs zmienia sie zgodnie z rynkiem walutowym. Jesli masz karte z ktorej
    nawet w Niemczech mozesz wyplacic Euro z konta w zlotych po lepszym kursie,
    nie krepuj sie i pochwal swoj bank.
    Pozdrawiam
    Jurek

  • 10. Data: 2004-11-08 15:04:24
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > jelsi dobrze pamietam Banku BPH

    juz zapomnialem,
    bo mam pamiec kiepska :(,
    ale ktos pisal kiedys ze chyba wyplacal
    z tego bankomatu i potraktowalo mu
    transkakcje (jej koszta) jak za gramanica :|

    czyli jak to jest?
    teren lotniska to juz nie Polska?