  • 21. Data: 2004-11-15 13:18:27
    Temat: Re: gdzie sa bankomaty w Polsce które wyplacaja w Euro
    Od: "Marcin" <m...@N...gazeta.pl>

    > Ale w strefie tranzytowej jest tez kanciapa BPH - sprawdze czy jest tam
    > bankomat

    W strefie tranzytowej nie ma zadnego bankomatu.

    A co do prowizji, to ponownie wyplacilem karta mBanku euro z BPHowskiego
    bankomatu i znow naliczono mi 10zl prowizji. Uparcie zadzwonilem i
    zareklamowalem (rozmowa, a wlasciwie cisza w sluchawce trwala ponad 8 minut) i
    nastepnego dnia rano pojawilo sie reczne uznanie na 5zl).
    Troche to upierdliwa procedura i mam nadzieje, ze cos z tym zrobia - zreszta
    prosilem o rozwiazanie tego problemu, bo nie mam ochoty za kazdym razem
    domagac sie zwrotu nieslusznie naliczonych 5zl prowizji.