  • 11. Data: 2004-11-08 19:44:58
    Temat: Re: gdzie sa bankomaty w Polsce które wyplacaja w Euro
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 8 Nov 2004 16:04:24 +0100, "Q" <o...@g...gov.pl> wrote:

    >juz zapomnialem,
    >bo mam pamiec kiepska :(,
    >ale ktos pisal kiedys ze chyba wyplacal
    >z tego bankomatu i potraktowalo mu
    >transkakcje (jej koszta) jak za gramanica :|
    >
    >czyli jak to jest?
    >teren lotniska to juz nie Polska?

    tak pisal, ale nie napisal juz jak potoczyla sie potem jego
    reklamacja. ja sam wyplacalem z tego bankomatu i tez mnie ciachneli w
    mbanku na transakcje zagraniczna, ale machnalem na to reka, bo moj
    czas jaki poswiecilbym na reklamacje jest cenniejszy niz te 5 zl.

    G.

  • 12. Data: 2004-11-09 08:03:53
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Mon, 8 Nov 2004 16:04:24 +0100, Q <o...@g...gov.pl> napisał:

    > ale ktos pisal kiedys ze chyba wyplacal
    > z tego bankomatu i potraktowalo mu
    > transkakcje (jej koszta) jak za gramanica :|

    Ja pisałem ;-) mBank tak cudnie to potraktował. A że wypłacałem cudzą
    kartą to jakoś nie usało mi się przekonać do złożenia reklamacji.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 13. Data: 2004-11-09 15:25:30
    Od: "Marcin" <m...@N...gazeta.pl>

    > tak pisal, ale nie napisal juz jak potoczyla sie potem jego
    > reklamacja.

    Kiedys pisalem i chyba napisalem tez jak sie skonczyla :-)
    Byla to visa electron z mBanku - maliczyla sie prowizja 10zl - zadzwonilem,
    zareklamowalem i po kilku dniach zwrocili mi na konto 5zl.
    Ale rozmowa z pania z telecentrum nie byla lekka: najpierw probowala wmowic
    mi, ze 10zl jest zawsze jak jest obca waluta, ale jak podparlem sie TPiO,
    gdzie jak byk stoi "poza terytorium RP", to przyjela reklamacje i pozniej
    dostalem zwrot 5zl.
    Jutro rano bede ponownie wyplacal z tego bankomatu - ciekawe jaka prowizja
    naliczy sie tym razem :-)

  • 14. Data: 2004-11-09 17:00:08
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 9 Nov 2004 18:00:30 +0100, Dave <d...@o...pl> napisał:

    > Jesli bankomat jest w strefie tranzytowej (po kontroli paszportowej) to
    > jest
    > "poza terytorium RP".

    Jest na terytorium RP ;-) Przy wejściu/wyjściu na halę odlotów.

  • 15. Data: 2004-11-09 17:00:30
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > naliczy sie tym razem :-)

    Jesli bankomat jest w strefie tranzytowej (po kontroli paszportowej) to jest

    D.

  • 16. Data: 2004-11-09 21:01:22
    Od: "Marcin" <m...@N...gazeta.pl>

    JaKi <j...@g...plbzdodat
    kow> napisał(a):

    > Jest na terytorium RP ;-) Przy wejściu/wyjściu na halę odlotów.

    Zgadza sie :-) jest na odlotach, kazdy moze tam przyjsc i wyplacic.
    Ale w strefie tranzytowej jest tez kanciapa BPH - sprawdze czy jest tam
    bankomat (wydaje mi sie, ze nie, ale moze) - ciekawe jaka wtedy naliczylaby
    sie prowizja...

  • 17. Data: 2004-11-10 09:30:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dave <d...@o...pl> wrote:
    > Jesli bankomat jest w strefie tranzytowej (po kontroli paszportowej)
    > to jest "poza terytorium RP".

    ale ten nie jest :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 18. Data: 2004-11-10 10:55:02
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    "Jurek" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > Nie wiem, z czego chcesz wyplacac i po co, ale w Warszawie bez trudu
    > znajdziesz kantory w ktorych widelki na Euro nie przekraczaja 4 groszy, a
    > kurs zmienia sie zgodnie z rynkiem walutowym. Jesli masz karte z ktorej
    > nawet w Niemczech mozesz wyplacic Euro z konta w zlotych po lepszym
    kursie,
    > nie krepuj sie i pochwal swoj bank.
    > Pozdrawiam
    > Jurek

    Podaj mi prosze kantor który ma widełki 4 grosze , najlepiej w okolicy
    Mokotowa

  • 19. Data: 2004-11-11 22:37:00
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "PapaJoe" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > gdzies w Wa-wie widzialem taki bankomat ,który mial reklame ze mozna z
    niego
    > wyplacic euro,
    >
    > teraz nie moge sobie przypomniec , a potrzebuje wyplacic ( kurs jaki licza
    > banki przy przewalutowaniu jest duzo lepszy niz w kantorach )
    >
    > moze ktos wie gdzie w Wa-wie sa takie bankomaty ?

    także bankomat BPH ul. Towarowa róg Prostej w Warszawie oczywiście.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 20. Data: 2004-11-12 22:35:01