  • 11. Data: 2003-12-02 17:52:05
    Temat: Re: gdzie karty charge?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > A czym to jest lepsze od karty kredytowej - poza tym, ze temrin
    > krotszy? 8-)

    Zalezy od banku - ale zazwyczaj cena i kryterium przyznania. Ja na KK moglem
    sie zalapac jedynie pod lokate w Multi....

  • 12. Data: 2003-12-02 17:52:14
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > "Wypukla" + odroczony termin platnosci. Jesli nie ma prowizji 1% za
    > platnosci bezotowkoe jest calkiem OK.
    > Kredyt do 30 dni ;)

    Wypukłość się rozumie. Tylko jeżeli komuś zależy na grace period to jeżeli
    może niech weźmie kredytową. Nie znam kredytowej z prowizją od
    bezgotówkowych, a chargowych takich trochę jest. Z drugiej strony, jeżeli
    ktoś nie lubi miesięcznego limitu to nie ma jak debetowa. Debetowa Visa z
    Multibanku ma limit 10.000 zł (może można podnieść, nie wiem) - mnie na
    zakupy wystarcza, o ile zasilę Multikonto.
    Miałem kiedyś obciążeniówkę, ale już mi przeszło.

    Bogdan B.

  • 13. Data: 2003-12-02 18:10:08
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Zalezy od banku - ale zazwyczaj cena i kryterium przyznania. Ja na KK
    moglem
    > sie zalapac jedynie pod lokate w Multi....

    A debetowej Visy w Multi nie chciałeś? W zeszłym roku nie miałem problemów z
    dostaniem, niedrogo wychodzi.

    Bogdan B.

  • 14. Data: 2003-12-02 19:31:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bogdan B. <b...@h...pl> wrote:
    > A debetowej Visy w Multi nie chciałeś? W zeszłym roku nie miałem
    > problemów z dostaniem, niedrogo wychodzi.

    Ta mialem wczesniej.
    Ale przy kontach ktore mam nieraz po zrobieniu zbyt duzych zakuow +
    nalozeniu sie stalych platnosci konto wpada w debecik - a po cholere mam
    placic odsetki, skoro kase mam - tyle ze pochomikowana na kilku kontach ? :)
    KK mila rzecz - aolalbym charga jakiegos - ot chociazby tego z Fortisa :D

  • 15. Data: 2003-12-02 19:49:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Zalezy od banku - ale zazwyczaj cena i kryterium przyznania.

    Kryterium, no taaaaak. A cena - w jakich bankach jest karta charge bez
    prowizji i ile taka karta kosztuje?

    MJ

  • 16. Data: 2003-12-02 20:41:07
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > "Wypukla" + odroczony termin platnosci. Jesli nie ma prowizji 1% za
    > platnosci bezotowkoe jest calkiem OK.
    > Kredyt do 30 dni ;)

    Nodea daje ok 45 dni bez prowizji - to co zdążą zaksięgować w listopadzie
    pobierają ci z rachunku 15 grudnia.

    Właśnie mam taką za darmo wydaną (na pocz. roku dawali) - w stosunku do
    kredytowej wygodą można nazwać jej samospłacanie z RORa. Nie trzeba robic
    przelewu jak ktos i tak zwykł spłacać 100%
    *** blad ***

  • 17. Data: 2003-12-02 20:56:32
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    To już zależy jaką charge wybierzesz,
    dla DC masz nawet 58/9 dni :)))

  • 18. Data: 2003-12-02 22:52:40
    Od: " kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    > kredytowej wygodą można nazwać jej samospłacanie z RORa. Nie trzeba robic
    > przelewu jak ktos i tak zwykł spłacać 100%

    Ja tez taka mam - a nawet 2. Jedna mam darmowa z promocji Nordei, a druga
    dostalem w miejsce MC z Lg Petro Banku.

    Kredyt do 45 dni. Dotego jest to najlepsza chargowa w Polsce. Mozliwosc
    sprawdzenia salda w bankomatach BZ WBK/Nordea, telefonicznie i w internecie,
    zmiana pinu w Bz WBK, wydruk 10 ostatnich transakcji w bankomacie oraz
    podglad transakcji w internecie. Mozliwy szybki bonus na karcie poprzez
    infolinie. W 10 min jak potrzebowalem za granica bez problemu dali limit
    bonusowy 2000zl, ktory jest wazny do konca okresu rozliczeniowego. Dodatkowo
    mozna wykupic ubezpieczenie do karty.

  • 19. Data: 2003-12-03 07:43:11
    Od: "Łukasz Pachoń" <p...@g...pl>

    w...@p...onet.pl <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Szukam banku gdzie moglbym zalozyc konto i wyrobic sobie karte obciazeniowa
    > typu charge -BZ WBK odpada. Gdzie ?
    > POzdrawiam

    DEUTSCHE BANK PBC-VISA CLASSIC PCK ( do końca Grudnia 24,50 zł); Polecam!!!

  • 20. Data: 2003-12-03 08:07:22
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    w...@p...onet.pl wrote:

    >Witam
    >Szukam banku gdzie moglbym zalozyc konto i wyrobic sobie karte obciazeniowa
    >typu charge -BZ WBK odpada. Gdzie ?
    >POzdrawiam

    Ja trzymałem charge PKO BP SA. z powodu na niski koszt (coś koło 30 PLN)
    oraz stosunkowo niskie koszta wypłaty gotówki w bankomatach za granicą
    (zdaje się 3%), ale wczoraj odstałem skrót z nowej tabeli opłat i
    prowizji gdzie sobie za takie coś za granicą zaśpiewali 3% min 10PLN.
    Biorąc pod uwagę, że ichnia karta jest obciążona 1% prowizją od
    transakcji bezgotówkowych to chyba zastanowię się nad jakąś karta
    kredytową w innym banku.
    BTW - czy mi się wydaje, czy też teraz za przesyłanie informacji poprzez
    e-mail i za utrzymywanie konta e-mail będą dwa razy po złotówce zbierać?
    Pozdrawiam
    A.