  • 1. Data: 2003-12-02 11:47:21
    Temat: obligacje lepiej kupilem
    Od: "Tomek" <a...@a...pl>

    Fajnie ze sie wstrzymalem z kupowaniem obligacji, teraz sa lepsze warunki -
    kupilem przez internet. Jakby ktos nie wiedzial to przeczytalem info MIchala
    z wczoraj i rzeczywiscei sie okazuje ze jest teraz lepszy procent.
    polecam tym ktorzy mysleli o obligacjach
    T.

  • 2. Data: 2003-12-02 11:57:39
    Temat: Re: obligacje lepiej kupilem
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Tomek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    MIchala
    > z wczoraj i rzeczywiscei sie okazuje ze jest teraz lepszy procent.
    > polecam tym ktorzy mysleli o obligacjach

    A ja myślę, że jeszcze na początku przyszłego roku będzie jeszcze lepszy
    procent!
    RJCz

  • 3. Data: 2003-12-02 12:10:52
    Od: "Tomek" <a...@a...pl>

    mnie sie w kazdym razei oplacalo, przez to ze mi sie nie chcialo w zeszlym
    tygodniu trafilem na lepsza oferte... :)

  • 4. Data: 2003-12-02 12:36:00
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Tomek z adresu: <a...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > przeczytalem info MIchala z wczoraj i rzeczywiscei sie okazuje ze
    > jest teraz lepszy procent.
    > polecam tym ktorzy mysleli o obligacjach

    Marketing, trzeba przyznać, jest niezły. Pożyczyłeś pieniądze bankrutowi i
    jeszcze jesteś, z tego powodu, szczęśliwy ;-)

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 5. Data: 2003-12-02 13:38:41
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Tomek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    MIchala
    > z wczoraj i rzeczywiscei sie okazuje ze jest teraz lepszy procent.
    > polecam tym ktorzy mysleli o obligacjach

    optymista :)
    a rozwazales to ze
    w polowie przyszlego roku mozesz miec problemy ze sprzedaniem ich za 80 %
    ceny zakupu ?

    PiotR

  • 6. Data: 2003-12-02 14:10:49
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    Jak skoncza sie naiwni do kupowania obligacji przyszlej Argentyny to bedzie
    bardzo ciekawie...

    GP

  • 7. Data: 2003-12-02 14:58:41
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Marketing, trzeba przyznać, jest niezły. Pożyczyłeś pieniądze
    > bankrutowi i jeszcze jesteś, z tego powodu, szczęśliwy ;-)

    Co więcej, jeśli nawet ten bankrut jakąś część z tego odda, to
    ... tylko to, co ściągnie z niego w formie podatku.

  • 8. Data: 2003-12-02 16:00:57
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Co więcej, jeśli nawet ten bankrut jakąś część z tego odda, to
    > ... tylko to, co ściągnie z niego w formie podatku.

    Heh... zależy jak na to patrzeć - bankrut ściągnie z niego podatek
    tak czy inaczej. A kupując obligacje to część sobie odbije ;-)

    Pix

  • 9. Data: 2003-12-02 20:59:57
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Użytkownik "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak skoncza sie naiwni do kupowania obligacji przyszlej Argentyny to
    bedzie
    > bardzo ciekawie...

    straszne czarnowidztwo uprawiacie - poki co panstwo to byl najlepszy
    dluznik, gdyby nie on, stopy byłyby smieszne, firmy od sprzetu dla szpitali
    musialyby podatek placic, a tak sobie odejma zobowiazania i sa szczesliwe

  • 10. Data: 2003-12-03 11:55:00
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > a rozwazales to ze
    > w polowie przyszlego roku mozesz miec problemy ze sprzedaniem ich  za 80 %

    ROTFL - większej bzdury to dawno nie słyszałem