  • 1. Data: 2005-01-05 19:02:20
    Temat: fundusze.wp.pl - zdechlo sie
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Jako że fundusze na wp.pl zdechły 31.12.2004 i jakoś nie chcą się aktualizować,
    czy jest jakiś zamiennik o podobnej funkcjonalności. Notowania na stronach
    mBanku znam, ale może jest coś mniej oczojebnego?

  • 2. Data: 2005-01-05 19:13:05
    Temat: Re: fundusze.wp.pl - zdechlo sie
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Tako rzecze Radoslaw P., 2005-01-05 20:02:
    > Jako że fundusze na wp.pl zdechły 31.12.2004 i jakoś nie chcą się aktualizować,
    > czy jest jakiś zamiennik o podobnej funkcjonalności. Notowania na stronach
    > mBanku znam, ale może jest coś mniej oczojebnego?

    efund.pl, bankier.pl - tylko że one też stanęły na 31.12.2004...
    interesujące.

    Michał

  • 3. Data: 2005-01-05 19:13:51
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
[...]

    -----
    Na money.pl zobacz.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2005-01-05 19:27:17
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-05 20:13 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Tomasz Waszczyński myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    Zdechły (poza DWS)

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 5. Data: 2005-01-05 20:16:57
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 05 Jan 2005 20:13:05 +0100, w <4...@n...mrc.tychy.org>,
    Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info> napisał(-a):

    > efund.pl, bankier.pl - tylko że one też stanęły na 31.12.2004...
    > interesujące.

    Pewnie wszyscy ściągali z wp.pl ;>

  • 6. Data: 2005-01-05 20:38:31
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    j...@4...com,
    Radoslaw P. <r...@a...net.pl>:
    > Jako że fundusze na wp.pl zdechły 31.12.2004 i jakoś nie chcą się
    > aktualizować

    No u mnie od kilku dni widac 31.12.2005 ;-)

    > czy jest jakiś zamiennik o podobnej funkcjonalności.

    Ja znam kilka, ale wszystkie one zdechly.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2005-01-05 20:43:26
    Od: Artur <a...@s...pf.pl>

    RobertSA napisał(a):
    > Ja znam kilka, ale wszystkie one zdechly.
    Raczej zdechło wspólne źródło ;-)

    Artur

  • 8. Data: 2005-01-05 21:18:56
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy jest jakiś zamiennik o podobnej funkcjonalności. Notowania na stronach
    > mBanku znam, ale może jest coś mniej oczojebnego?

    No popatrz, tylko oczojebne, w tym parszywym mBanku,
    albo wcale ... jak to przeżyjesz?;-P
    Może profilaktycznie jakiś Persen zażyjesz?

    To nie "fundusze na wp.pl" zdechły tylko
    dotychczasowe zasady wycen funduszy ...

  • 9. Data: 2005-01-05 21:40:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No popatrz, tylko oczojebne, w tym parszywym mBanku,
    > albo wcale ... jak to przeżyjesz?;-P
    > Może profilaktycznie jakiś Persen zażyjesz?

    To on tam z FI korzysta :-))) ? No proszę, proszę - a zarzekał się, że konto
    trzyma tylko przymuszony lokatą antybelkową ;-)

  • 10. Data: 2005-01-06 10:51:36
    Od: "Krystekk" <fcku2[WYWAL]@o2.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał:

    > To nie "fundusze na wp.pl" zdechły tylko
    > dotychczasowe zasady wycen funduszy ...

    A jakie sa nowe zasady?

    K-kk