  • 1. Data: 2003-08-24 18:46:26
    Temat: Re: fundusze TFI -Nowa grupa ?
    Od: "Robek" <r...@f...pl>

    Dziekuje bardzo za opinie w poprzednim moim poscie.
    Czytajac , nasunela mi sie taka malutka konkluzja , grupa pl.biznes.tfi czy
    pl.biznes.fundusze jednak za bardzo zawezaja temat ,
    Co sadzicie o pl.biznes.inwestycje ???
    Temat strasznie szeroki , a glowny sens ten sam "Majac cos miec jeszcze
    wiecej " :)
    Pozdrawiam

    Robert

  • 2. Data: 2003-08-24 19:10:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robek wrote:
> [...]
    > Co sadzicie o pl.biznes.inwestycje ???
    > Temat strasznie szeroki , a glowny sens ten sam "Majac cos miec

    Jak bedzie inwestycje to zaraz pojawi sie pelno ludzikow oferujacych
    przerozne inwestycje w zaklady i takie tam hyhy (teraz leci to glownie na
    pl.biznes).