  • 11. Data: 2003-08-24 15:13:14
    Temat: Re: fundusze TFI -Nowa grupa ?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości
    news:3F48D106.8000500@i.tak.dalej...
    > To kiepski pomysł. [...]

    Malkontent ;-)

  • 12. Data: 2003-08-24 18:08:04
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > Jak najbardziej. Przeprowadźcie oficjaną procedurę. Nie omieszkam
    zagłosować
    > na tak.

    wygodny ! sproboj samemu przeprowadzic procedure.
    Jestem przeciw - na grupach o tfi i tak malo kto pisze,ta grupa wystarczy.
    Po co sie rozdrabniac ?
    Banki i tfi sa zze soba powiazane.

  • 13. Data: 2003-08-24 18:41:39
    Od: "Robek" <r...@f...pl>

    Użytkownik "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości
    > To kiepski pomysł. Ostatnio zrobiło się trochę ruchu w kwestii funduszy,
    > ale każdy produkt finansowy ma swoje 5 minut. Równie dobrze można by
    > proponować grupy o kredytach, kartach płatniczych itp. Tyle, że każda z
    > tych grup (w tym ta o funduszach) była by strasznie rachityczna. Już
    > teraz jest całkiem sporo polskich grup, które istnieją właściwie tylko
    > formalnie i nie ma sensu dorabiać jeszcze jednej kosztem jednej z
    > niewielu grup, które naprawdę żyją.

    Masz troche racji ale kredyty czy karty to produkty "czysto" bankowe ( z
    pewnymi skrajnymi przypadkami) , fundusze na polskim rynku sa tylko w pewnym
    stopniu powiazane z sektorem bankowym.

    pozdrawiam
    Robert

  • 14. Data: 2003-08-24 19:26:36
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> napisał w wiadomości

    > zagłosować
    >
    > wygodny ! sproboj samemu przeprowadzic procedure.

    Ja? A ja byłem pomysłodawcą ??

    Powiedziałem tylko, że popieram. Ale to w moim interesie nie leży, w
    inwestycje się nie bawię...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 15. Data: 2003-08-24 20:06:48
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Ostatnim czasy pojawa sie tyle postow dot. funduszy , moze wiec czas ma
    > pl.biznes.tfi ???

    Pomysl dobry w zalozeniach ale w praktyce sie nie sprawdzi.
    Moze kilka tygodni po uruchomieniu grupy zrobi se ruch ale
    potem malo kto bedzie tam zagladac a now eposty beda ograniczac
    sie do pytan "czy fundusz X bedzie rosnac czy spadac".

    pl.biznes.banki nie jest jeszcze tak ruchliwa grupa aby
    nie bylo tutaj miejsca dla funduszy.

    Jezeli dojdzie do glosowania do bede na nie.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 16. Data: 2003-08-24 20:37:25
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Robek wrote:
    > Masz troche racji ale kredyty czy karty to produkty "czysto" bankowe ( z
    > pewnymi skrajnymi przypadkami) , fundusze na polskim rynku sa tylko w pewnym
    > stopniu powiazane z sektorem bankowym.

    Kredyty to może i są "czysto" bankowe, ale karty mają taki sam związek z
    bankami jak fundusze inwestycyjne.

  • 17. Data: 2003-08-24 21:10:47
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Jezeli dojdzie do glosowania do bede na nie.

    Nie dojdzie, bo nikt nie napisze opisu, a TS nie puści głosowania ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 18. Data: 2003-08-25 11:33:29
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Robek" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Ostatnim czasy pojawa sie tyle postow dot. funduszy , moze wiec czas ma
    > pl.biznes.tfi ???

    A po co ???
    Będzie z niej taki pożytek , a ruch jeszcze mniejszy ,jak z grupy
    alt.pl.biznes.ubezpieczenia :-(

  • 19. Data: 2003-08-25 16:16:16
    Od: "Robek" <r...@f...pl>

    Użytkownik "Robek" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Ostatnim czasy pojawa sie tyle postow dot. funduszy , moze wiec czas ma
> [...]

    Dziekuje jeszcze raz za opinie ,
    Jednak co do procedury zakladania grupy mysle ze jezeli zdanie bylo by
    jednoglosne moglbym sie na nia "porwac" ale w tym przypadku odpuszczam ,
    nie zasmiecajmy usnetu !

    Jednak co do funduszy , mysle ze glosno moze byc o nich jeszcze jakis czas ,
    nasza gielda przechodzi renesans , wig najwyzszy od 3 lat co zreszta widac
    na wynikach funduszy akcyjnych.Na przelomie roku koncza sie w funduszach
    lokaty "anty-belkowe" zdeponowane przez klientow na kwote ok 2 mld PLN,
    fundusze beda robic wszystko aby zatrzymac ten kapital u siebie, wiec moze
    byc ciekawie....

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert

  • 20. Data: 2003-08-26 10:12:30
    Od: "Marcin" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Robek <r...@f...pl> napisał(a):

    > Na przelomie roku koncza sie w funduszach
    > lokaty "anty-belkowe"

    Jak to sie koncza?
    Czy nie chodzilo Ci o lokaty bankowe?
    Przeciez inwestycje w Otwarte FI sa ze swej natury "bezterminowe".
    A moze jakis kruczek prawny, ze od 1.1.2004 juz bedzie opodatkowy zysk
    z funduszy, ktorych jednostki zostaly zakupione przed wprowadzeniem
    "Belkowego"?
    Interesuje mnie ten temat, bo mam troche jednostek kupionych
    przed wprowadzeniem podatku Belki.

    Pozdrawiam

    Marcin