  • 1. Data: 2007-07-30 18:42:53
    Temat: fundusz - jaki wybrać ?
    Od: d...@g...com

    w jaki fundusz warto zainwestować na pól roku 10tyś, żeby cokolwiek z
    tego było zysku ?

  • 2. Data: 2007-07-30 19:02:04
    Temat: Re: fundusz - jaki wybrać ?
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik <d...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    >w jaki fundusz warto zainwestować na pól roku 10tyś, żeby cokolwiek z
    >tego było zysku ?

    W lokatę bankową

  • 3. Data: 2007-07-30 19:13:15
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 30 Jul 2007 11:42:53 -0700, w
    <1...@b...googlegroups.co
    m>, d...@g...com
    napisał(-a):

    > w jaki fundusz warto zainwestować na pól roku 10tyś, żeby cokolwiek z
    > tego było zysku ?

    Na pewno pieniężny, a reszta w szklanej kuli, jeżeli chodzi o 1/2 roku.
    Chociaż obecnie ryzyko niewielkie. Zwłaszcza teraz :)).

  • 4. Data: 2007-07-31 06:59:13
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    m>, d...@g...com

    > Na pewno pieniężny, a reszta w szklanej kuli, jeżeli chodzi o 1/2 roku.
    > Chociaż obecnie ryzyko niewielkie. Zwłaszcza teraz :)).

    Tiaaa a ja dalej obstawiam swoje. Mwig juz jest nizej niz nasza dyskusja
    sprzed 2 miesiecy.

  • 5. Data: 2007-07-31 11:55:52
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    begin --> Tue, 31 Jul 2007 08:59:13 +0200, w <f8mml4$kl3$1@news.onet.pl>, Jan

    m>, d...@g...com

    > Tiaaa a ja dalej obstawiam swoje. Mwig juz jest nizej niz nasza dyskusja
    > sprzed 2 miesiecy.

    Mówisz o 1...@4...com ?
    WIG sprzed 2 miesięcy - 61650
    WIG teraz (on-line 13:31) - 63450

    No spadek jak cholera, na dodatek spadek ujemny!

  • 6. Data: 2007-07-31 12:10:01
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Mówisz o 1...@4...com ?
    > WIG sprzed 2 miesięcy - 61650
    > WIG teraz (on-line 13:31) - 63450
    >
    > No spadek jak cholera, na dodatek spadek ujemny!

    Spokojnie dopiero sie zaczyna :)
    Zreszta co za roznica, nalezy zachowac duza rozwage.

  • 7. Data: 2007-07-31 12:25:27
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 31 Jul 2007 14:10:01 +0200, w <f8n8si$ea7$2@news.onet.pl>, Jan
    Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(-a):

    > Spokojnie dopiero sie zaczyna :)

    Jak to dopiero? Przecież zaczyna się od marca ;>.

  • 8. Data: 2007-07-31 12:42:45
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Spokojnie dopiero sie zaczyna :)

    Jak to dopiero? Przecież zaczyna się od marca ;>.

    Przy czym teraz ja też uważam, że w najbliższych tygodniach będzie poważna
    gleba na wigu. I nie myślę tutaj o -5%. Ani o -10%. Jak pisałem, że ceny
    mieszkań na górce są to też się naigrywali ze mnie pół roku temu... No to
    teraz zobaczymy jak będzie z tym wigiem. :-))) Kupujcie, kupujcie, bo
    przecież tanio już było... ;-)))

    marekz

  • 9. Data: 2007-07-31 12:54:54
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 31 Jul 2007 14:42:45 +0200, w <f8nas7$kne$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał(-a):

    > Jak pisałem, że ceny
    > mieszkań na górce są to też się naigrywali ze mnie pół roku temu... No to
    > teraz zobaczymy jak będzie z tym wigiem. :-)))

    Skoro ceny w Berlinie są niższe niż we Wrocławiu, to trudno było o pomyłkę :).

  • 10. Data: 2007-07-31 13:02:40
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Skoro ceny w Berlinie są niższe niż we Wrocławiu, to trudno było o pomyłkę
    :).

    Ale jednak debile kupowali "jako inwestycję"... A ceny transakcyjne dalej
    dołują (choć na razie powoli).

    To jest zawsze duże ryzyko przewidywać coś na giełdzie - potem tylko się
    człowiek naraża na wytykanie jak nie trafi. Na naszym grajdołku przez te OFE
    jeszcze dodatkowo nieco trudniej, choć korelację ze światem mamy silną. Ale
    na wzrosty bym wiele nie postawił. Obstawiam takie ożywcze -15% co najmniej,
    w ciagu nie więcej niż 8 tygodni. :-) A tak w ogóle to w20 w okolicach 3200
    wygląda dla mnie realnie, no ale może to już zbyt daleko idące myslenie
    życzeniowe.

    Ale co tam, to tylko takie gadanie. Kupujcie kupujcie, bo tanio już było...
    ;-)

    marekz