  • 1. Data: 2007-07-30 15:13:33
    Temat: ING Nationale-Nederlanden - sposób na konfiskatę emerytury
    Od: "Jasio" <e...@o...pl>

    ING Nationale-Nederlanden Polska
    w swojej broszurze nazwanej:
    Ogólne Warunki Ubezpieczenia na Życie
    z Funduszem Kapitałowym

    w artykule nr 36
    punkt 1a
    podaje:
    "Ubezpieczyciel (ING) nie ponosi odpowiedzialności
    i nie wypłaci świadczenia, jeśli zdarzenie ubezpieczeniowe zostało
    spowodowane lub zaszło w następstwie:
    działań wojennych lub stanu wyjątkowego".

    Powiedzcie mi proszę, czy nie nasuwa się wam myśl, że w sytuacjach kryzysysu
    politycznego, jest to okazja dla Ubezpieczyciela, by podgrzewać atmosferę do
    otwartego konfliktu, dzięki któremu
    mogą wystąpić okoliczności korzystne ekonomicznie dla ubezpieczyciela?

    Uważam, że prawo konstytucyjne powinno wpływać na to, by firmy
    ubezpieczające miały również interes w zachowaniu pokoju, pod rygorem
    bankructwa w wyniku dopuszczenia do konfliktu zbrojnego.
    Walka o pokój jest interesem nas wszystkich, a tu
    wyraźnie widać, że są tacy, którzy już planują biznes na wojnie.

    Co na to nasi politycy? - Czy nie powinna to być klauzula niedozwolona we
    wszelkiego rodzaju umowach ubezpieczeniowych?

    Co Wy o tym sądzicie? Czy ING czasem nieuczciwie się asekuruje?

    J.

  • 2. Data: 2007-07-30 15:37:28
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik "Jasio" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszelkiego rodzaju umowach ubezpieczeniowych?
    >
    > Co Wy o tym sądzicie? Czy ING czasem nieuczciwie się asekuruje?

    pewnie wszystkie TnŻ tak się zabezpieczają, a ty mylisz
    pojęcia. Bo ubezpieczyciel nie wyplaci tobie odszkodowania
    jezeli zejdziesz badz uszkodzisz sie (jezeli masz dodatkowo NWW do tej
    umowy) w wyniku wojny, stanu wojennego. A jak dozyjesz emerytury to ci
    wyplaca, nawet gdyby byla wojna.

    pzdr
    tomek

  • 3. Data: 2007-07-31 06:43:38
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 30 Jul 2007 17:13:33 +0200, Jasio napisał(a):

> [...]
    > otwartego konfliktu, dzięki któremu
    > mogą wystąpić okoliczności korzystne ekonomicznie dla ubezpieczyciela?

    To się nazywa schizofrenia paranoidalna. Obecnie potrafią już to leczyć.