  • 1. Data: 2007-07-30 18:45:15
    Temat: KK BZWBK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ewenement ? Do BZ WBK nie da sie przeniesc KK ! Sprawdzalem na www i nie
    ma... wiec zadzwonilem do banku i powiedziano mi ze KK przeniesc sie do
    nich nie da. Jedyne co mi przedstawiono to cytuje "zamkniecie starej
    karty i wyrobienie sobie nowej na podstawie zaswiadczenia o dochodach".

    O ile konto moglbym tam miec jeszcze calkiem przyzwoite (lapie sie na to
    <30 wiec jakis czas moglbym miec wszystko darmowe), tyle ze ta opcja z
    KK mnie rozbroila.

    Ktos ma jakies inne, bardziej pozytywne odczucia zwiazane z tym bankiem ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2007-07-30 18:58:25
    Temat: Re: KK BZWBK
    Od: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>

    Użytkownik "Mithos"

    > Ktos ma jakies inne, bardziej pozytywne odczucia zwiazane z tym bankiem ?

    nie, od kilku dni nie mam swojej karty, bo mi w sklepie zatrzymali (terminal
    wyplul komunikat: transakcja odrzucona, zatrzymac karte)
    aaa - terminale polcardu niechetnie wspolpracuja z kartami wybeku, spotkalam
    sie nawet z kartkami przyklejanymi na sklepie, ze kart bz wbk nie przyjmuja

    --
    ania

  • 3. Data: 2007-07-30 19:17:55
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > nich nie da. Jedyne co mi przedstawiono to cytuje "zamkniecie starej karty
    > i wyrobienie sobie nowej na podstawie zaswiadczenia o dochodach".

    A niby Citi to inaczej ma? Tam czas się zatrzymał. Citi sie obudziło
    ostatnio (i tak za późno). BZWBK w segmencie KK zdechnie albo wejdzie w
    segment hipermarketów wypierając Sygme/GE/Lukasa i inne podobnej klasy
    instytucje. Albo będzie się szczycić, że właśnie prześcignęło w segmencie KK
    Bosia, BGŻ czy tam innego HSBC-PL.

    marekz

  • 4. Data: 2007-07-30 19:34:16
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    > instytucje. Albo będzie się szczycić, że właśnie prześcignęło w segmencie KK

    No tak ale Citi daje karty "od reki" bez zadnych papierow z limitami,
    ktore wystarczaja do codziennych zakupow (paliwo, jedzenie itp.). A w
    BZWBK mi powiedziano "to pan zamknie najpierw te stare karty, a pozniej
    zlozy wniosek u nas". Jak powiedzialem ze stare zamkne, a wy mi karty
    nie dacie to uslyszalem "jest taka mozliwosc". Potega :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2007-07-30 19:47:20
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > zlozy wniosek u nas". Jak powiedzialem ze stare zamkne, a wy mi karty nie
    > dacie to uslyszalem "jest taka mozliwosc". Potega :)

    Od niedawna. Wcześniej nie dało się, albo na zasadzie jakichś promocji dla
    konkretnych firm. A w sumie to ciekawe skąd się biorą Citkowe limity, mnie
    na przykład ostatnio wyliczyli 6k (brak jakichkolwiek wcześniejszych
    kontaktów z Citi oprócz jednego wniosku o KK i rezygnacji z niego jak bank
    chciał jakichś zaświadczeń). Nijak się to ma do zadeklarowanych danych o
    dochodach we wniosku.

    A BZWBK to rzeczywiście potęga. Co oni mają do innych kart. Nie podoba się
    to niech nie wydają, a nie sugerować zamknięcie przed złożeniem wniosku.
    Giga-potęga. :-))

    marekz

  • 6. Data: 2007-07-30 21:18:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:f8lbk1$3or$1@news.onet.pl...
> [...]
    > nich nie da. Jedyne co mi przedstawiono to cytuje "zamkniecie starej karty
    > i wyrobienie sobie nowej na podstawie zaswiadczenia o dochodach".

    Hm, ja rok temu bez problemu przenioslem karte do BZWBK. Wystarczyly 3
    wyciagi. Limit o takiej samej wysokosci i obligatoryjne podpisanie
    rezygnacji w karty przenoszonej. BZWBK (podobnie jak w mBanku i Multibanku)
    sam przeslal rezygnacje.

    MK

  • 7. Data: 2007-07-31 06:32:26
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > spotkalam
    > sie nawet z kartkami przyklejanymi na sklepie, ze kart bz wbk nie

    to jakas totalna bzdura nie spotkalem sie jeszcze z czyms takim, kart
    lukasa rowniez nie powinni przyjmowac, bo wbk robi dla nich karty...nie
    zdarzylo mi jeszcze, ze gdzies nie moglem zaplacic kk BZWBK, placilem nia
    setki razy i w Polsce i za granica - zadnych problemow, a mam ich kk od
    ponad 10 lat (z krotka przerwa)

    BZ WBK po prostu ma dosc konserwatywne podejscie do kredytow i juz - wola
    wydac mniej kart i nie miec problemow z windykacja, nie kazdy otrzyma tam
    kk, a opcji przeniesienia nie ma;
    mam ich co-branda z orange i jestem zadowolony, za 3zl moge wykonac przelew
    z rachunku karty na dowolny rachunek i to przez internet - zaden inny bank
    nie oferuje takiej mozliwosci!

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-07-31 06:58:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    Mithos pisze:

    > No tak ale Citi daje karty "od reki" bez zadnych papierow z limitami,
    > ktore wystarczaja do codziennych zakupow (paliwo, jedzenie itp.).

    Dobre :-)
    Spróbuj im powiedzieć, że prowadzisz DG. Zdziwisz się.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2007-07-31 07:10:01
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    za 3zl moge wykonac przelew
    > z rachunku karty na dowolny rachunek i to przez internet - zaden inny bank
    > nie oferuje takiej mozliwosci!
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    Na swój rachunek w BZWBK chyba nie przelejesz pieni dz z karty.
    Faktycznie, inne banki nie oferuj przelewów z karty przez internet z
    op at 3 z . W innych bankach albo przelew traktowany jest jako
    gotówkowy, albo kombinacja z "op atami domowymi". Mo na te
    bezp atnie, ale w placówce banku - Getin.

  • 10. Data: 2007-07-31 07:26:27
    Od: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>

    Użytkownik "RobertS"

> [...]
    > zdarzylo mi jeszcze, ze gdzies nie moglem zaplacic kk BZWBK, placilem nia
    > setki razy i w Polsce i za granica - zadnych problemow, a mam ich kk od

    z ostatnich "kartek" pamietam stacje benzynowa orlen w przezmierowie kolo
    poznania (zgloszone do wybeku), a najczesciej karty sie po prostu nie
    autoryzuja (powtarzam - terminale polcardu i wybek o tym wie i twierdzi, ze
    nie moze sie z nimi dogadac czy jakies inne teorie)
    ja tez nimi placilam setki razy (za granica i w polsce, kwoty male i dosc
    duze) - zeskanowac ci papierek, ktory spowodowal zabranie mi mojej karty ?
    (to akurat wina balaganu i zlej organizacji w ich banku, tylko ja mialam
    problem... - a pogorszylo sie jakis czas temu i idzie ciagle w dol)

    > BZ WBK po prostu ma dosc konserwatywne podejscie do kredytow i juz - wola
    > wydac mniej kart i nie miec problemow z windykacja, nie kazdy otrzyma tam
    > kk, a opcji przeniesienia nie ma;

    mylisz sie - wydaja teraz kazdemu, kto ma stale wplywy na konto - wystarczy
    otworzyc konto, wplynie np. jedna wyplata czy emerytura i masz karte

    > mam ich co-branda z orange i jestem zadowolony, za 3zl moge wykonac
    > przelew
    > z rachunku karty na dowolny rachunek i to przez internet - zaden inny bank
    > nie oferuje takiej mozliwosci!

    tego nie wiem - ja kart uzywam tylko jako pieniadza: do placenia w sklepach,
    rezerwacji itp
    nie korzystam tez z ich kredytu powyzej terminu splaty

    --
    ania