  • Data: 2006-07-18 11:33:45
    Temat: Re: fundusz...
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS wrote:

    > akcje nie sa w zaden sposob skorelowane z obligacjami, te dwa rynki sa
    > niezalezne
    > od siebie, nie wiem skad takie wnioski wyciagnales?

    W chwili obecnej największymi czynnikami ryzyka mogącymi spowodować
    spadek kursu akcji są: dalsze wycofywanie się inwestorów zagranicznych
    z rynków wschodzących, ryzyko polityczne upadku rządu, wychodzące z
    resortu finansów pomysły wzrostu obciążeń podatkowych i ZUS-owskich.
    Tak się dziwnie składa, że te same czynniki mogą wpłynąć na spadek cen
    obligacji.