  • Data: 2006-07-18 16:57:46
    Temat: Re: fundusz...
    Od: "elx" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jimmij napisał(a):
    > Witam,
    > Tydzien temu zakupilem jednostki arki akcji i po tygodniu jestem 5%
    > do tylu. To co prawda fundusz długoterminowy, ale jak w najbliższym
    > czasie będzie spadać w takim tempie, to nie zostanie mi nic z czego
    > mógłbym odrobić straty.
    > Pytanie: czekać czy uciekać?
    >
    > --
    > jimmij

    Na pewno czekać.
    Osobiscie przeżyłem dwie solidne korekty mając w portfelu poważne
    inwestycje w fundusze akcji ale czas leczy rany i zwiększa zyski,
    więc nie warto poddawać się emocjom. Poza tym nie wiem czy jesteś
    świadomy faktu, że jesli zdecydujesz się na odkupienie Arki przed
    upływem 12 miesięcy dobrowolnie zgadzasz się na dodatkowy charging.

    pozdr.
    elx