    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: frankowicze
    Date: Tue, 11 Apr 2023 17:08:08 +0200
    <u0q9as$cs$1$Eneuel@news.chmurka.net>
    <6430af7a$0$19625$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <1jfo0b7na6ozu$.1ohcyxql73ftr.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain> <8...@a...kjonca>
    <3...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <1...@g...com>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > DGCC.

    Ale rozmawiamy o kredytach czy mieszkaniach? Ja o kredytach.

    <

> [...]
    nie znaczy, że nieuczciwie,
    > a na pewno niemoralnie - był jedynie wyrównaniem niższej marży kredytów frankowych
    - i to tak
    > sprytnym, że dawał mega zysk na samym starcie.
    > "Nabici" wpadli na tym, że mieli, ORPÓCZ spreadu i czarnego czwartku (pamiętasz
    post "Frankowicze,
    > łyknijcie aspirynę, rozrzedza krew chroniąc przed zawałem" ze śp. forum mbąka?),
    "oprocentowanie
    > ustalane decyzją zarządu", które miało być "oczywiście że to będzie libor+marża", a
    było dużo powyżej.

    Może ja taki dziwny jestem, że wierzę w to co w umowie[1], a nie w to, co
    mi przedstawiciel powie. Więc jakoś mnie nie dziwiło, że mbank robił to
    co robił. (Co nie znaczy, że mi sie podobało.)
    Więc jakoś tego nie odczułem.
    Notabene właśnie jakoś w 2006 roku można było sobie aneksować uomwy na
    wskaźnik + marża - ilu z tego skorzyśtało?

    KJ
    [1] sam, mimo mimo mechanizmu bilansującego długo się zastanawiałem, nad
    wzięciem tam kredytu, właśnie z powodu tego zapisu. W końcu wziąłem, i
    jak tylko mogłem to zmieniłem na wibor + marża.
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/