  • Data: 2023-03-31 11:50:09
    Temat: Re: frankowicze
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 31 Mar 2023 02:48:16 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Chyba fart! -- można było to i owo zrzucić na pandemię...
    > Choćby inflację (niebezpiecznie rosnącą przed pandemią)
    > i spadek (rozpoczęty zdecydowanie przed pandemią)
    > dzietności -- czyli fiasko spranego sztandaru 500+...

    > Rozdwojony -- inny podawany Jego Wysokości Suwerenowi a inny urzędnikom
    > UE. Dlaczego roztrojony? -- bo można wliczać ZUS, albo nie wliczać...

    Z tym zawsze był problem ... albo nie było problemu, bo to nie
    zadłuzenie, szczególnie odkąd Tusk okradl OFE.

    Teraz zaczeli ukrywac zadluzenie w funduszach celowych BGK.

    Zresztą samorządy nie gorsze, i od dawna ukrywają.

    > Może mam złe wieści? -- nie interesuję się tym zbyt mocno... ZTCW UE
    > nakazała zrównanie swych ;) praw z prawami Jego Wysokości Suwerena,
    > tj. raportowanie Jego Wysokości Suwerenowi ,,pełnego'' długu, czyli
    > długu rządu RP bez uwzględniania zobowiązań ZUSu...

    Sprawdz jak to wyglada w Niemczech czy Francji ... tam chyba tez nie
    liczą.

    Z drugiej strony - składki ZUS nie wliczamy do przychodów.
    A Niemcy czy Francja ... nie wiem.

    > Tu dygresYja -- dlaczego tak zwany świat nie chce ujmowania emerytalnych
    > zobowiązań?... *Wg mnie* dlatego, że zobowiązania te zamierza cichuteńko
    > wygaszać... (choćby inflacyjnie lub podwyżkami ;) emerytalnego wieku)

    emeryci tez głosuja, to sie w socjalizmie nie uda.
    Choc w Niemczech emeryci juz nie są tacy bogaci.

    -formalnie nie dług,
    -skoro sie jakos kreci ... to moze nie zmieniac,
    -nawet nie wiadomo ile tego długu jest, skoro wyplacamy "ile sie
    należy".

    No jak to co - do sądu pójdzie.
    Albo i nie :-)

    J.