  • Data: 2002-03-19 22:31:22
    Temat: Re: fortis bank-bez prowizji?
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    blad <b...@w...pl> napisał(a):
    > Użytkownik "AMRA"

    > oczywiscie ze mowie o kredytowej
    > BZ-WBK ma karte EC/MC charge ale nie slyszalem zeby
    > ktos jej uzywal - 1,2% prowizji ;-)))
    > byc moze ze tez ja widac w internecie, dlaczego nie
    > *** blad ***

    Bylbym gotow uzywac jej nawet pzy 1,2% prowizji, jesli tylko bylby do niej
    podglad w internecie.

    A wlasnie... moze ktos z uzytkownikow kont w BZ WBK ma taka karte i moze
    napisac, czy jest do niej podglad transakcji w BZWBK24 ?

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|