  • Data: 2002-03-20 12:11:16
    Temat: Re: fortis bank-bez prowizji?
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > nie strasz mnie ;))))
    > Na Fredry jedyne na co musiałem czekać (z 5 minut) to dyskietka z
    > kluczami i wniosek o otwarcie konta do podpisania. Ale kanapy są, i
    > herbata jest. ;)

    Eee - w Fortisie bylem zaraz.
    1) odebrac dyskietke
    2) zlozyc podanie o wydanie duplikatiu karty (dai nowa z nowym pinem - bez
    oplat zadnych)
    3) zalozyc subkonto walutowe i wplacic dolary - co wlasnie trwalo
    niemilosiernie dlugo. Mieli przynajmniej Rzepe ylko ze najnowszy numer ktos
    sobie wzial wiec mi zostaly stare :) a kawy i herbaty sobie nie robilem -
    jeszcze bym cos ha ha popsul? :) Zreszta dziwnie sie w tym towarzystwie
    czulem