  • Data: 2002-03-22 12:07:42
    Temat: Re: fortis bank-bez prowizji?
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    i...@p...onet.pl napisał(a):

    > A mozesz napisac gdzie jest?
    W kanale internetowym Rachunki--> wybierz rachunek do ktorego wydana jest
    karta-->zakladka Karty-->lista kart. Po kliknieciu na numerze karty wyswietlana
    jest lista operacji, aktualizowana w miare splywania transakcji z Polcardu.

    > Bo z tego co pamietam, to podglad transakcji dla
    > MC w LG z internetu jest dopiero po rozliczeniu karty, czyli 5-go...
    Byc moze jest to zalezne od tego, ktory oddzial prowadzi Twoj rachunek?

    > Co do bankofonu nie wiem... jeszcze nie sprawdzalem...
    Niestety nie pamietam dokladnie struktury bankofonu. Bodajze
    Bankofon -->(autoryzacja)--> wybor rachunku--> rachunek ROR--> karty MasterCard
    -->10 ostatnich operacji.

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|