  • 1. Data: 2002-03-20 18:20:34
    Temat: ewolucja moich kont
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Jestem studentem. Żeby to wykorzystać najpierw założyłem X-tra konto student w
    BZ. Zrezygnowałem dla emaxa, bo opłat nie było, ale o%owanie słabiutkie. Potem
    miałem Fortisa, bo bezprowizyjne ATM-y a ja często jeżdżę po kraju i nie chce
    mi się myśleć który ATM jest "mój" a który "obcy". Ale wykurzyły mnie opłay -
    8zł/m-c. Założyłem na parę m-cy inteligo, ale podziękowałem za współpracę ze
    względu na opłaty. Mbank mnie już "rozpuścił" a w międzyczasie miałem ekonto i
    emaxa w mbanku przez rok. Ale brakowało mi wpłat gotówkowych. Parę razy
    prosiłem kumpla, ale po klku razach nie mogłem wykorzystywać uprzejmości i
    musiałem ruszyć głową i założyć coś "tradycyjno-marmurowego". Zlikwidowałem
    emaxa i założyłem ekonto w lukasie bez tokena. Jest super! Jedno z drugim się
    uzupełnia. Mam wpłaty gotówkowe na 5,5 bez dowolnych przelewów i ekonto
    wirtualne na 8,2 z kartą TAN np. na allegro itp. To najlepszy tandem w Polsce!
    Jest wszystko co trzeba, najwyższa jakość i (jeszcze) gratis. Ktoś ma inny
    tandem?

  • 2. Data: 2002-03-21 00:01:58
    Temat: Re: ewolucja moich kont
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    wrote in news:0738.000056ef.3c98d2f1@newsgate.onet.pl:

    > Potem miałem Fortisa, bo bezprowizyjne
    > ATM-y a ja często jeżdżę po kraju i nie chce mi się myśleć który
    > ATM jest "mój" a który "obcy". Ale wykurzyły mnie opłay - 8zł/m-c.

    Tak!
    Tak ma być. Więcej herbaty w oddziałach Fortisa dla mnie :>

    MSPANC ;)

    --
    empeg

    {4D406213-601A-4061-A475-94C0FD8A5049}

  • 3. Data: 2002-03-21 07:39:55
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    Polsce!
    > Jest wszystko co trzeba, najwyższa jakość i (jeszcze) gratis. Ktoś ma inny

    To sprawdź sobie MultiBank - MultiKonto Jestem dla studentów. Obejdziesz się
    wtedy bez tandemu ;-)))

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-03-21 09:55:08
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To sprawdź sobie MultiBank - MultiKonto Jestem dla studentów. Obejdziesz
    się
    > wtedy bez tandemu ;-)))

    Ta pewnie, bede jechal pol Warszawy zeby wplacic do Lukasa albo Multi???
    W zyciu. wole swoj BZWBK pod nosem :))) Trzymam tam pod reka ~200 zl - a
    reszta idzie do Fortisa - tam trzymam leci do Multi :)

  • 5. Data: 2002-03-21 13:48:38
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Ta pewnie, bede jechal pol Warszawy zeby wplacic do Lukasa albo Multi???
    > W zyciu. wole swoj BZWBK pod nosem :))) Trzymam tam pod reka ~200 zl - a
    > reszta idzie do Fortisa - tam trzymam leci do Multi :)

    No dobrze, ale jeśli mieszka w mieście gdzie jest oddział Multi to czemu
    nie? :-) A nawet jeśli nie ma oddziału, to będzie miał bank wirtualny ;-) za
    2 zł mies z kartą lepszy dla studenta niż mBank po dostanie VC i limit w
    koncie.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2002-03-21 14:12:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    za
    > 2 zł mies z kartą lepszy dla studenta niż mBank po dostanie VC i limit w

    A no tutaj bezprzecznie masz racje.
    Aczkolwiek i tak iuwazam, ze i tak nie da sie uniknac tandemu :)))

    Ja przesiadlem sie juz calkowicie na Mulitbank (no prawie, teraz trzymam
    kase w Fortisie kilka dni, moze sie na charga ha ha w koncu zdecyjduja...
    tyle czekalem to nie moge teraz dac za wygrana).

    A istotnie Multibank - nawet nie dajac karty chargowej a fajny debecik w
    koncie - dajac VC - jest spox!

  • 7. Data: 2002-03-21 18:50:06
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

> [...]
    > tyle czekalem to nie moge teraz dac za wygrana).
    >
    > A istotnie Multibank - nawet nie dajac karty chargowej a fajny debecik w

    też tak sądze, ale najlepiej zalety VC oceniła ekspedientka w moim sklepie
    osiedlowym: "Dobra ta karta - jakoś szybko działa..."

    --
    Pozdr,
    Paul

  • 8. Data: 2002-03-21 22:46:22
    Od: "PJ" <hosi@_NO_SPAM_o2.pl>

    Użytkownik "Paul" <p...@w...pl> napisał:

    > też tak sądze, ale najlepiej zalety VC oceniła ekspedientka w moim sklepie
    > osiedlowym: "Dobra ta karta - jakoś szybko działa..."

    No właśnie, jak to jest z tą offline'owością VC?
    Niby nie jest sprawdzany stan konta przy niewielkich sumach,
    w takim układzie gdzie (z kim) jest sprawdzane czy karta została
    zastrzeżona czy też nie?

    PJ

  • 9. Data: 2002-03-23 12:55:37
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 21 Mar 2002 23:46:22 +0100, "PJ" <hosi@_NO_SPAM_o2.pl> wrote:

    >No właśnie, jak to jest z tą offline'owością VC?
    >Niby nie jest sprawdzany stan konta przy niewielkich sumach,
    >w takim układzie gdzie (z kim) jest sprawdzane czy karta została
    >zastrzeżona czy też nie?

    Dane o kartach zastrzezonych sa w pamieci terminala POS aktualizowane
    okresowo, zwykle raz dziennie w nocy w trakcie transmisji
    calodziennych danych. Wiec dopiero co zastrzezona karta do momentu
    uaktulaniena stoplisty w POSie, w offline przejdzie ale bedzie ona
    strata cetrun autoryzacyjnego a nie klienta czy banku.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 10. Data: 2002-03-23 14:50:57
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > To sprawdź sobie MultiBank - MultiKonto Jestem dla studentów. Obejdziesz się
    > wtedy bez tandemu ;-)))
    >
    > K. Kowalski

    Myślałm o tym! Ale bez oddziału nie ma sensu a te są tylko w 6 miastach, bez
    mojego Szczecina.