  • 1. Data: 2002-03-20 17:47:36
    Temat: Allegro i Escrow
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    Witam,
    Sorry za lekki OT, ale z bankami jest tutaj dużo do czynienia. W skrócie:
    powinienem otrzymać pieniądze od allegro za sprzedaną rzecz - w profilu moje
    aukcje jest info, że wysłali przelew 16.03 - czyli w sobotę. Sądziłem, że w
    poniedziałek po 13 kasa będzie na moim koncie w mBanku, ale do dziś jej nie
    ma.....Co się dzieje???
    Allegro ma konto w BRE O/Poznań - czyli do mbanku tym bardziej pieniądze
    powinny dojść "w normalnym czasie"

    --
    Pozdr,
    Paul

  • 2. Data: 2002-03-20 23:18:39
    Temat: Re: Allegro i Escrow
    Od: "MAGISTER" <w...@p...fm>

    coz...
    przeciez w koncu Twoje pieniadze nie sa oprocentowane przez ten czas na ich
    koncie
    wiec zapewniam Cie ze beda zwlekac ile sie da...
    tak samo jak np. firmy kurierskie np. Servisco nie wsponinajac o UPS(
    czekalem 26 dni!!!)
    pozdrawiam mArcin