  • 1. Data: 2002-03-20 17:36:00
    Temat: Problem szkolny
    Od: "Pawel Prusinski" <i...@a...net.pl>

    Mam kilka pytan do Was mi grupowicze.
    Chodzi mi o wyjasnienie paru spraw odnosnie nastepujacych pytan.(Moga byc
    pelne informacje na te tematy, jakies skrypty lub cos podobnego). A wiec:

    1. Rachunki bankowe podmiotów nie finansowych
    -rodzaje rachunków,
    -dokumentacja rachunkowa
    -ewidencja operacji na rachunkach bankowych

    2. Obrót gotówkowy banku
    -dokumenacja obrotu gotówkowego i wartości skarbowych
    -ksiegowe ujęcie obrotu gotówkowego
    -ewidencja przemieszczania wartości skarbowych wewnątrz oddziału

    3. Rozrachunki międzybankowe dokonywane za pośrednictwem Krajowej Izby
    Rozrachunkowej SA
    -regulamin Krajowej Izby Rozrachunkowej SA

    4. Działalność kredytowa banku na przykładzie
    -10 grudnia 2001 w sprawie zasad tworzenia rezerw i rozliczeń rachunków.

    Mogą być wszelkie informacje na te tematy, linki do stron, książki w jakich
    występuja te informacje Ustawy etc.

    Pawel

  • 2. Data: 2002-03-20 17:47:41
    Temat: Re: Problem szkolny
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Pawel Prusinski"
    > 3. Rozrachunki międzybankowe dokonywane za poœrednictwem Krajowej Izby
    > Rozrachunkowej SA
    > -regulamin Krajowej Izby Rozrachunkowej SA

    http://www.kir.com.pl/regulaminy_i_formularze/index.
    html
    z tej strony mozesz pobrac regulamin
    innych rzeczy poszukałbym najpierw na stronie www.nbp.pl