    From: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.wytnij.to>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eurobankowi dziękuję za uwagę
    Date: Fri, 25 Mar 2005 18:41:24 +0100
    Sender: i...@p...onet.pl@r5.ists.pl

    Użytkownik "Jam_Lasica"
    > Zdaje się, że otrzymując środki pieniężne z banku podpisałeś odpowiednią
    > umowę.
    > Nie wydaje Ci się, że ta umowa zobowiązuje do wpłat w określonym w niej
    > terminie ?

    wydaje mi się że w umowie jest specjalny punkt który przewiduje niespłacenie
    dwóch kolejnych rat a nie zaległość 12 dni z połową raty...

    > A po drugie to czy gdybyś Ty pożyczył komuś kasę i umówił się, że będzie
    > oddawał w kwocie powiedzmy 400 m-cznie a przed świętami kolo zapłaciłby Ci
    > połowę umówionej raty to nie dzwoniłbyś do niego ?

    sugerujesz że 200pln to dla eurobanku kwota strategiczna grożąca
    niewypłacalnością banku przed samymi świętami przez co ich prezes nie będzie
    mógł sobie kupić szynki do koszyka ze święconką?

    AI