  • 1. Data: 2009-04-27 19:52:49
    Temat: eurobank i nie odświeżony system transakcyjny
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Witam
    Wczoraj wieczorem, ok 23:00 zleciłem przelew z konta oszczędnościowego
    na rachunek bieżący
    Jak zwykle o tej porze system transakcyjny banku nie był wstanie zrobić
    tej operacji on-line, w nocy często to mu się zdarza.
    Myślę, nic się nie stało, rano będzie OK
    I tu moje zdziwienie, przelew ciągle wisi w oczekujących przelewach
    Party lina twierdzi, że należy czekać cierpliwie ;-)) tylko ile, już
    prawię 24h mija a kasa nadal niedostępna wisi gdzieś między dwoma
    kontami ;-((
    A chciałem dzisiaj zrobić przelew z rachunku bieżącego, całe szczęście,
    że to nic pilnego nie było, ale gdyby to była spłata KK to by się
    zrobiło nieciekawie

    Komuś z szanownych czytelników Eurobank też może dzisiaj wyciął taki numer??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2009-04-27 20:54:37
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    lolekanabolek napisał(a):
> [...]
    > zrobiło nieciekawie
    >
    > Komuś z szanownych czytelników Eurobank też może dzisiaj wyciął taki

    eeej, spokojnie. zakladam ze za dnia nie patrzyles?
    wiec na 99% kase juz masz gdzie trzeba, a teraz ogladasz stan na wczoraj :)
    jutro za dnia zobaczysz ze poszlo w odpowiedniej dacie.
    taki urok Eurobanku. w zamian - nieobelkowane lokaty. wybor nalezy do
    ciebie ;)

    PG

  • 3. Data: 2009-04-27 21:05:09
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Piotr Gralak wrote:
> [...]
    > jutro za dnia zobaczysz ze poszlo w odpowiedniej dacie.
    > taki urok Eurobanku. w zamian - nieobelkowane lokaty. wybor nalezy do

    A zastanawiałem się, czy ciężar typowych zadań "rorowych" też nie
    przenieść do eurobanku. Jak widzę szkoda nerwów, zostanę jednak tylko
    przy lokatach.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 4. Data: 2009-04-27 21:10:30
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Schliesky" <t...@m...pl> napisał w wiadomości

    > A zastanawiałem się, czy ciężar typowych zadań "rorowych" też nie
    > przenieść do eurobanku. Jak widzę szkoda nerwów, zostanę jednak tylko przy
    > lokatach.

    ja jako ror używam mbanku
    - przyzwyczajenie
    - szybkie zakupy allegrowe

  • 5. Data: 2009-04-27 21:40:24
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Piotr Gralak pisze:

    > eeej, spokojnie. zakladam ze za dnia nie patrzyles?

    patrzyłem patrzyłem, ok 17 dzwoniłem na party line bo operacja ciągle
    wisiała w oczekujących (mam na myśli przelew z KO na rachunek bieżący)

    a przelewu z bieżącego rachunku na zewnątrz nie zleciłem, bo brakowało
    mi odpowiedniej kwoty na rach bieżącym i dlatego chciałem go zasilić z KO

    całe szczęście, że spłatę KK ustawiam parę dni wcześniej, bo inaczej
    można ładnie ukisić ogóra

    > wiec na 99% kase juz masz gdzie trzeba, a teraz ogladasz stan na wczoraj :)

    dopiero przed chwila mi sie odblokowało, ale to chyba tylko dlatego, że
    zleciłem następny przelew z KO na bieżący w kwocie 3 gr ;-)) wtedy sie
    coś odblokowało

    > jutro za dnia zobaczysz ze poszlo w odpowiedniej dacie.
    > taki urok Eurobanku. w zamian - nieobelkowane lokaty. wybor nalezy do
    > ciebie ;)

    no niestety, coś za coś, aachh ... gdyby nie te lokaty ...

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2009-04-27 21:45:43
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Schliesky pisze:

    > A zastanawiałem się, czy ciężar typowych zadań "rorowych" też nie
    > przenieść do eurobanku. Jak widzę szkoda nerwów, zostanę jednak tylko
    > przy lokatach.

    też chyba zostanę przy mbanku, jeśli chodzi o przelewy, widzę, że
    eurobank potrafi nieprzyjemnie zaskoczyć

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2009-04-28 17:36:16
    Od: f...@o...pl

    On 27 Kwi, 23:45, lolekanabolek <l...@g...com> wrote:

    > też chyba zostanę przy mbanku, jeśli chodzi o przelewy, widzę, że
    > eurobank potrafi nieprzyjemnie zaskoczyć
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Marcin

    W Eurobanku nie można zlecać przelewów "w nocy o północy", kiedy to
    następuje przetwarzanie danych i system nie realizuje poleceń. 6 lat
    byłem w Volkswagen Bank direct i było podobnie. Najprościej wcześniej
    poustawiać zlecenia z RO na ROR na określone daty, pamiętając o
    jednym: by danym dniu mieć kasę na realizację zleceń z ROR, środki na
    ROR powinny być przelane w przeddzień, co jasno wynika z komunikatu w
    systemie transakcyjnym. Wtedy wszystko wykona się samo i bez żadnych
    opóźnień. Oprócz lokat i RO, korzystam też z ROR Eurobanku jako mojego
    głównego rachunku do przelewów zewnętrznych i jest OK. Kapitalną
    sprawą jest brak mBankowej wady: środki z RO można przelewać na ROR
    wielokrotnie, nie mówiąc już o znacznie wyżej oprocentowanym RO w
    porównaniu z eMax+.

  • 8. Data: 2009-05-01 08:28:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Schliesky" <t...@m...pl> wrote in message

    > A zastanawiałem się, czy ciężar typowych zadań "rorowych" też nie
    > przenieść do eurobanku. Jak widzę szkoda nerwów, zostanę jednak tylko przy
    > lokatach.

    A czy te lokaty to mozna zakladac w dni wolne, bo probowalem dzis i wywala
    mi bledy...

    "Wykonanie operacji jest w tej chwili niemożliwe. Jeśli błąd wystąpi
    ponownie proszę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta.
    Kod błędu: 0001663:ACT-1241166069702-AKIJI"

    Oczywiscie kod bledu za kazdym raze inny, wiec to pewnie jakies id w logach,
    ale skutek ten sam - ja nie wiem jaka jest przyczyna a lokata nie jest
    zalozona...

    MK

  • 9. Data: 2009-05-01 10:10:33
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 1 Maj, 10:28, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > ale skutek ten sam - ja nie wiem jaka jest przyczyna a lokata nie jest

    Może to jest przyczyną ?

    Trwają prace modernizacyjno-konserwacyjne serwisu eurobank online.
    Proszę spróbować później.

    Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

    --
    pozdrawiam,