  • 1. Data: 2009-04-27 12:19:50
    Temat: VE Getin & rezygnacja
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Witam.
    Czy ktoś z szanownego grona przerabiał ostatnio rezygnację z karty VE Getin
    Banku?
    Karta jest za friko przez okres 6 miesięcy od momentu wydania (aktywacji?),
    czy istnieje zatem możliwość pożegnania się z tym plastikiem przed
    zakończeniem ww. okresu? Jeżeli tak to czy można prosić o przedstawienie (w
    wielkim skrócie) jak wygląda ta cała procedura?

    PS. Dzisiejszy list jakie otrzymałem z Getinu dał mi swoistego kopa i zmusił
    do zrobienia porządku w bankowo finansowej części swojego życia :) - to co
    zaczyna mnie za drogo kosztować należy usunąć :) A karta Getinu niekiedy w
    moim przypadku może kosztować mnie w niektórych miesiącach 5 zł, dlatego też
    czas najwyższy się z nią rozstać :)

    Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie informacje.

  • 2. Data: 2009-04-27 13:07:18
    Temat: Re: VE Getin & rezygnacja
    Od: Homzik <h...@g...com>

    z tego co wiem najlepiej przyjsc do oddzialu z karta, mozna probowac
    zastrzec przez infolinie

    jak sam w koncu rusze tylek zeby to zrobic to powiem, raz bylem w
    oddziale bez karty w rece to mnie pogonili...

  • 3. Data: 2009-04-27 13:18:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Homzik"
    .googlegroups.com

    > z tego co wiem najlepiej przyjsc do oddzialu z karta, mozna probowac
    > zastrzec przez infolinie

    He he he dobrze wiedziec :)
    A co do infolinii - odpuszczam. Chyba jeszcze wieksza niekompetencja niz w
    mBanku - niestety.

    > jak sam w koncu rusze tylek zeby to zrobic to powiem, raz bylem w
    > oddziale bez karty w rece to mnie pogonili...

    Wybierasz sie w najblizszym czasie? Bo chetnie bym sie dowiedzial "jak to
    sie je" :)
    Niestety w chwili obecnej nie mam fizycznej mozliwosci nawiedzenia przybytku
    Getin Banku w celu dowiedzenia sie co i jak.
    No cóz pazernosc banków trzeba karac, wiec pakiet e-getin bedzie tylko do
    trzymania oszczednosci i platnosci niektórych rachunków :)

  • 4. Data: 2009-04-27 13:39:40
    Od: Homzik <h...@g...com>

    do niczego innego sie nie nadaje, tylko jako skarbonka z darmowymi
    przelewami

    do oddzialu moze wybiore sie sroda-czwartek

  • 5. Data: 2009-04-27 13:48:17
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Homzik"
    o.googlegroups.com

    > do niczego innego sie nie nadaje, tylko jako skarbonka z darmowymi
    > przelewami

    Slusznie prawicie obywatelu Homzik :)
    Oby tylko tego nie spierniczyli (odpukac).

    > do oddzialu moze wybiore sie sroda-czwartek

    Super. Czyli bedziesz tam wczesniej niz ja. W takim razie czekam z
    niecierpliwoscia na wszelakie informacje w kwestiach rezygnacji z plastiku
    Getinu.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2009-04-27 14:07:16
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Na 100% nie wiem czy bede, ale pewnie tak.

    Paranoja w getin to jest jak zgubisz karte (szczegolnie kredytowa).
    Infolinia czynna pon-pt do 22-ej wiec jak zgubisz karte w piatek po 22-
    ej to bedziesz mogl ja zastrzec dopiero w poniedzialek o 8-ej, a przez
    weekend hulaj dusza:)

  • 7. Data: 2009-04-27 14:14:06
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Homzik" <h...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

> [...]
    > Infolinia czynna pon-pt do 22-ej wiec jak zgubisz karte w piatek po 22-
    > ej to bedziesz mogl ja zastrzec dopiero w poniedzialek o 8-ej, a przez

    Karte mozna zastrzec w bardzo wielu miejscach, nie tylko na infolinii
    Getinu.

  • 8. Data: 2009-04-27 14:40:23
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Homzik"
> [...]

    > Infolinia czynna pon-pt do 22-ej wiec jak zgubisz karte w piatek po 22-
    > ej to bedziesz mogl ja zastrzec dopiero w poniedzialek o 8-ej, a przez

    Jak ktos lubi jazde bez trzymanki to oferta jest idealna :)

  • 9. Data: 2009-04-27 14:40:57
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:gt4e21$tm$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Karte mozna zastrzec w bardzo wielu miejscach, nie tylko na infolinii
    > Getinu.

    Tylko problem polega na tym, ze niestety wiele ludzi nie wie, ze ma taka
    mozliwosc...

  • 10. Data: 2009-04-27 16:25:57
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

    1. Idziesz do najbliższej placówki Getin
    2. Wypowiadasz magiczne słowa - rezygnuję z karty
    3. Bankier prosi cię o kartę + dowód osobisty
    4. Składasz podpis, że rezygnujesz
    5. Wychodzisz z banku - już bez karty.

    Pozdrawiam.