eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta? › Re: [eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Olgierd <n...@n...problem>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
    Date: Thu, 28 May 2009 06:48:03 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 14
    Message-ID: <p...@r...org>
    References: <gvk9ba$cj$1@news.wp.pl> <gvl3ij$eum$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: hub.money.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1243493283 6521 217.153.72.70 (28 May 2009 06:48:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 May 2009 06:48:03 +0000 (UTC)
    X-User: olgierdr
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:488470
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 28 May 2009 06:20:43 +0200, zgred napisał(a):

    > Zgadzam się, że informacja powinna być wysłana NAJPÓŹNIEJ w chwili
    > wprowadzenia nowego regulaminu, choć te zmiany dotyczą OTWIERANIA
    > rachunków i dla klientów EB są już nieistotne.

    O zmianie ciągłego stosunku umownego powinni poinformować przed upływem
    okresu wypowiedzenia, tak, aby strona mogła wypowiedzieć umowę.
    Inna sprawa, że takie mejlingi to tylko ukłon ze strony banku, jeśli była
    zmiana TOiP jak należy, to jest OK (i to kamyczek do ogródka Multi).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1