  • Data: 2009-02-20 08:26:23
    Temat: Re: euro - Polska,a Slowacja
    Od: <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    emes <e...@t...ru> napisał(a):

    > nie sprowokujesz mnie do flejmu na ten temat.

    podświadomie Wiesz, że to prawda... Metodą POzerów jest obrażanie i odwracanie
    uwagi, naturalną reakcją jest również obrażanie(obrażający tylko na to
    czekają), ludzie którzy uważają się za inteligentów stosują chamskie metody w
    celu wzbudzenia chamskiej reakcji, żeby potem za pomocą przychylnych mediów
    pokazywać jakie to chamstwo z drugiej strony... Jest to bardzo czytelne dla
    osoby która ma do czynienia ze sztuczkami erystycznymi i zna się na
    psychologii(lecz ile osób się na niej zna)... pozdr :)