  • 1. Data: 2003-05-21 11:01:35
    Temat: BOS: ekokonto i oplaty
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Mam pytanie:
    posiadam juz glowne konto z ktorego jestem zadowolony...
    prawie;) nie wystarcza mi troche ilosc bankomatow.
    chcialbym to naprawic i zalozyc sobie dodatkowe konto
    z dobra siecia bankomatow. Myslalem juz o PKO BP,
    PeKaO SA... Wlasnie zobaczylem na ulicy reklame
    ekokonta w BOS. Oferuja wyplaty we _wszystkich_
    bankomatach w Polsce za darmo(!). Przejzalem rowniez
    ich oferte na stronie www i... troche sie zawiodlem
    mala iloscia informacji jakie uzyskalem:(
    Nie udalo mi sie znalezc informacji o kosztach
    uzytkowania konta. Na stronie:
    http://www.bosbank.pl/o_oip.htm
    nie ma nic o np: kosztach wydania karty maestro,
    kosztach wydania dodatkowej karty maestro (potrzebuje
    2 karty do konta), kosztach uzytkowania karty, itp...

    Moze ktos podzielic sie tymi informacjami ze mna?
    Jakie sa ogolne koszty uzytkowania tego konta?
    Jaka jest funkcjonalnosc dostepu do konta przez
    telefon?

    Czy moze polecicie inne konto? Priorytety parametrow:
    1. duza ilosc bezprowizyjnych bankomatow
    1. niskie koszty utrzymania
    2. dostep przez kanal zdalny (internet lub telefon
    lub SMS) bez duzej funkcjonalnosci. Wystarczy
    sprawdzenie salda + ewentualnie przelewy
    zdefiniowane wczesniej w banku.
    3. niskie koszty przelewow
    Numerki to waznosc priorytetu a nie nr. kolejny stad
    dwie jedynki;)

    Z gory dziekuje za odpowiedz:)

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 2. Data: 2003-05-21 11:16:30
    Temat: Re: BOS: ekokonto i oplaty
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

    >Moze ktos podzielic sie tymi informacjami ze mna?
    >Jakie sa ogolne koszty uzytkowania tego konta?
    >Jaka jest funkcjonalnosc dostepu do konta przez
    >telefon?

    Mi Pani z lubelskiego oddzialu w 3h po wyslaniu do nich maila przyslali mi
    *.doc'e z TOiPem i regulaminem kont. Moge Ci przeslac na priva.

    Na razie sie nie zdecydowalem, ale jak w koncu przekonam zone to zwiewam z
    PEKAO SA do BOSia.

> [...]
    >zdefiniowane wczesniej w banku.
    >3. niskie koszty przelewow
    >Numerki to waznosc priorytetu a nie nr. kolejny stad

    Zaraz podniesie sie lament ale wg mnie Inteligo. Zaimponowali mi kurierem
    dostarczajacym umowe i pakiet startowa , zmiennymi limitami na VE oraz
    stabilnoscia www. Minus: praktyki z PKO BP np. "tajne" wprowadzenie oplat za
    Euronet.

    Pzdr,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-05-21 11:16:38
    Temat: Re: ekokonto i oplaty
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "tan" <t...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Moze ktos podzielic sie tymi informacjami ze mna?
    > Jakie sa ogolne koszty uzytkowania tego konta?
    > Jaka jest funkcjonalnosc dostepu do konta przez
    > telefon?

    wątek niżej pisałem o moich pierwszych doświadczeniach :))

    utrzymanie kosztuje 5 zł miesięcznie

    za 1 rok nie płacisz za kartę maestro - później 15 zł

    nie wiem jak jest z kartą dla pełnomocnika (tylko pełnomocnik może dostać
    kartę - nie ma karty dodatkowej) - przypuszczam, że też za 1 rok nie biorą
    opłaty - zresztą w BOŚ też nie wiedzą :) - w ogóle wiedzą mało na ten temat

    wypłaty we wszystkich bankomatach w polsce za darmo, za granicą 3% nie mniej
    niż 5 zł

    co do zastrzeżenia to nie wiem, bo na formularzu otwarcia konta są dwie
    opcje

    1 chcę korzystać z usługi dotyczącej zabezpieczenia z tytułu bezprawnego
    użycia karty w następstwie kradzieży lub jej
    zagubienia oraz rabunku gotówki pobranej z bankomatu przy użyciu karty

    2 NIE chcę korzystać z usługi dotyczącej zabezpieczenia z tytułu bezprawnego
    użycia karty w następstwie kradzieży lub jej zagubienia oraz rabunku gotówki
    pobranej z bankomatu przy użyciu karty

    mi to wygląda na płatne ubezpieczenie, ale wszyscy w oddziale twierdzą, że
    ubezpieczenia nie ma i ta opcja pozwala im po prostu na zastrzeżenie karty
    na mój wniosek - nie rozumiem co ma do tego kradzież gotówki wypłaconej z
    bankomatu, ale w oddziale nikt nie umiał tego logicznie wyjaśnić

    do telebosia na razie nie mogę się dodzwonić :) mimo, że mam teoretycznie
    numer klienta i telekod nadany - być może mają jakąś synchronizację danych
    dopiero w nocy

    poza tym pracownicy zachowują się tak jakby pierwszy raz widzieli klienta,
    który chce otrzymać regulamin rachunku i tabelę opłat i prowizji

    możesz zdefiniować 8 rachunków, na które będziesz mógł wykonywać przelewy
    przez teleboś - chyba 0,5 zł jeden przelew kosztuje

  • 4. Data: 2003-05-21 11:23:23
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    jeszcze info ze strony - chyba prawdziwe

    Opłaty
    za prowadzenie "Pakietu EKOKONTO" pobierana jest jedna opłata, która
    obejmuje:
    prowadzenie EKOKONTA,
    prowadzenie EKOKONTA H2O,
    pierwszą roczna opłatę za pierwszą kartę Maestro,
    pierwszą roczną opłatę za pierwszą kartę Maestro dla współposiadacza
    EKOKONTA,
    opłatę za korzystanie z bankowej usługi telefonicznej TeleBoś,
    ubezpieczenie NNW.
    Aktualnie opłata za pakiet wynosi 5 PLN

    poniżej 500 zł kasa nie jest oprocentowana

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-05-21 11:40:34
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    [...]
    > Mi Pani z lubelskiego oddzialu w 3h po wyslaniu do nich maila przyslali mi
    > *.doc'e z TOiPem i regulaminem kont. Moge Ci przeslac na priva.
    [...]

    Bede wdzieczny:).
    Uwazaj, prosze, na pulapke w adresie;)
    Z gory dziekuje.

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 6. Data: 2003-05-21 11:44:09
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    plusz wrote:
    [...]
    > wątek niżej pisałem o moich pierwszych doświadczeniach :))
    >
    > utrzymanie kosztuje 5 zł miesięcznie

    [...]
    Dzieki za odpowiedz.
    Przy okazji, na ich stronie znalazlem nastepujace fakty:
    1. Oplata za ekokonto: 2PLN
    2. Ekokonto uruchamiane _tylko_ w ramach ekopakietu
    3. Oplata za ekopakiet: 5PLN

    Bez komentaza hehe...;)

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl