  • 41. Data: 2002-04-05 16:51:25
    Temat: Re: ePKO - zalety i wady?
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.pl>

    > ostatnio obserwuje jak radzi sobie moja kolezanka ze zrozumieniem e-pko
    > np stwierdzila ze e-pko nie ma zlecen/przelewow stalych/cyklicznych
    > Fakt - zadna z tych nazw nie wystepuje - trzeba wybrac
    > przelew nowy [z listy] auto
    >
    > albo zrobila przelew 4 z data 5 i potem ogladala przelewy
    > w filtrze wybiera sie date wyjscia przelewu lub date wykonania przelewu -
    > nie pamietam

    tak samo jak znalezienie sposobu na zdefiniowanie nowego przelewu
    doprowadziło mnie do szewskiej pasji. Bo w sposób oczywisty zostało to ujęte
    w menu: "Adresy" :(

    Stryket

  • 42. Data: 2002-04-05 22:51:50
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Czy ktos moglby podzielic sie opiniami na temat ePKO? Co jest tam dobre
    > a co nie, na co nalezy zwracac uwage i - przestajac krazyc wokol - czy
    > warto?

    Miałem, poczytaj
    za:
    - token za darmo /bezpieczeństwo/
    - nic więcej nie wymyślę
    przeciw:
    - często tragicznie powolne działanie strony web,
    np. sprawdzenie salda [z logowaniem] trwa od 5 do 10, 15 lub więcej minut
    górnej granicy nie znam - parę razy straciłem cierpliwość po 17 minutach
    [zmarnowane 6 lub3 impulsy(~2 lub 1 zł zależnie od pory dnia przy połączeniu
    >50kbps!],
    zdefiniowanie i wykonanie przelewu trwa od kwadransa do ponad pół godziny
    (bezpłatny???)
    - beznadziejny nielogiczny interfejs aplikacji
    tu po prostu brak mi słów, to trzeba przeżyć!!!
    Polecam spróbować wyświetlić sobie historię operacji na koncie - daremnie tu
    szukać salda!
    Historia salda to osobna tabela - tu dla odmiany brak inf. skąd wpływ na
    rachunek lub
    dokąd wypłata, ale za to w każdej linii jest powtórzony pełny nr twojego
    rachunku.
    Za to czas biegnie tu "pod górkę" ostatnia operacja jest pierwsza od góry a
    na końcu - ta
    wykonana najwcześniej.
    I zawsze tylko 20 pozycji na stronie, choć na wydruku pół strony jest pustej
    W końcu znalazłem formularz wypowiedzenia umowy... trzeba wybrać: POLECENIA -
    NOWE (!)
    i po chwili się pojawi ... jako jedne jedyne do wyboru "nowe polecenie"
    - Perełki typu "powrót" - jako jedyna opcja, a po wybraniu komunikat "strona
    wygasła"
    albo pomoże "F5-odśwież" albo logowanie od nowa...
    - po wpisaniu hasła Enter nie wystarczy, trzeba najechać myszą na guziczek o
    rozmiarach pinezki
    (albo Tab Enter - to dla dociekliwych)
    - w dodatku nie odpowiadają na e-maile, próbowałem 2 razy
    - wysoka opłata miesięczna
    - brak powiązania z SUPERKONTEM [czyli RORem w PKO]

    Po ponad półrocznej przygodzie /czytaj mordędze/ z e-SUPERKONTEM nie przekona
    mnie
    nawet pierwsze miejsce w najlepszym rankingu
    mam jeszcze 2 e-konta w innych bankach może założę trzecie?

  • 43. Data: 2002-04-08 05:40:11
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "Stryket" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Można, sam wpłacałem na swoje konto kosztowało to 2,5 zł teraz zdaje się
    > jest to 3 zł

    Nie wiem dlaczego kosztowalo cie 2,50zl...
    To jest normalny przelew i on kosztowal do niedawna 2,00zl
    Teraz faktycznie 3,00zl.

    --
    Pozdrowienia
    ---