  • 1. Data: 2002-04-03 13:51:33
    Temat: ePKO - zalety i wady?
    Od: s...@i...pl

    Czy ktos moglby podzielic sie opiniami na temat ePKO? Co jest tam dobre
    a co nie, na co nalezy zwracac uwage i - przestajac krazyc wokol - czy
    warto?

  • 2. Data: 2002-04-03 14:17:31
    Temat: Re: ePKO - zalety i wady?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    <s...@i...pl> wrote in message news:a8f1d5$foe$1@news.tpi.pl...
    > Czy ktos moglby podzielic sie opiniami na temat ePKO? Co jest tam dobre
    > a co nie, na co nalezy zwracac uwage i - przestajac krazyc wokol - czy
    > warto?

    Za 9 zł nie warto. Za 3 zł (dla studentów) warto bo ma się dostęp do
    kilkuset bankomatów bez prowizji, oprocentowanie konta ok i jest podgląd
    przez net. Więcej Ci nie napiszę bo do niczego innego tego konta nie używam
    :-)

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-04-03 15:52:50
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    Dobre oprocentowanie
    duzo bankomatow
    jedyny wirtualny w ktorym mozna bez prowizji wplacac i wyplacac w placowkach
    PKO
    ogolnie zawsze dziala i jest ok
    w sumie mozna polecic

    pzdr

    matjaw

  • 4. Data: 2002-04-03 16:19:01
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > jedyny wirtualny w ktorym mozna bez prowizji wplacac i wyplacac w placowkach
    > PKO

    a pekao sa to jedyny wirtualny, w ktorym mozna bez prowizji wplacac
    i wyplacac w placowkach pekao sa

  • 5. Data: 2002-04-03 16:20:31
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Ogólnie jestem zadowolony.
    Jedynym kamyczkiem jest limit wyplat na kartę 100 zł po 5 miesiącach
    użytkowania i wpływach rzędu kilka tysięcy miesięcznie.

    Można wpłacać gotówkę w dowolnym okienku w PKO BP , nie wiem jak można
    wypłacić i chciałbym się tego dowiedziec ?

  • 6. Data: 2002-04-03 16:35:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ogólnie jestem zadowolony.
    > Jedynym kamyczkiem jest limit wyplat na kartę 100 zł po 5 miesiącach
    > użytkowania i wpływach rzędu kilka tysięcy miesięcznie.

    jak mialem e-pko to wplaty byly po 1000 a limit dali mi chyba 350 zl
    ale pozniej poprawili swoja VE i ma sprawdzac saldo przy operacjach i chyba
    te limity jeszcze sie poprawily - mozna sprawdzic na www

    > Można wpłacać gotówkę w dowolnym okienku w PKO BP , nie wiem jak można
    > wypłacić i chciałbym się tego dowiedziec ?

    na asygnate podobno wyplacaja, moze nie w kazdym oddziale - chyba dzwonia
    do Bydgoszczy
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-04-03 17:02:14
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.pl>

    a ja właśnie zrezygnowałem w przeciwieństwie do autorów poprzednich postów
    nie byłem zadowolony.
    - duża liczba placówek z dużymi kolejkami, po wpłacie w ajencji pieniązki
    szły nawet 2 dni na konto
    - opanowanie interface ePKO doprowadzało mnie do szału, jak dla mnie jest
    nieodpowiedni (dużo lepsze mają mBank i MultiBank; natomiast BZWBK
    bezprzerwy się sypie)
    - całe PKO BP wybrało nowy "pośredni" system numeracji kont, już po 2
    tygodniach dowiedziałem się, że powinienem używać starą numerację poza PKO
    BP (oczywiście starej numeracji nie znałem)
    +/- jest też token z jednej strony jest bezpieczniej, z drugiej trzeba go
    mieć ze sobą aby się zalogować (czyli kolejny pin, hasło)
    + dużo bankomatów
    + funkcja depozytowa w bankomacie (można wpłacać pieniążki na konto w PKO BP
    bezpłatnie ale nie wiadomo do kiedy będzie bezpłatnie, natomiast do innych
    banków 2,5 zł)
    = mimo że minusy wyglądają niepozornie wypowiedziałem umowę po 3 miesiącach,
    mam inne konto internetowe

    tyle pamiętam,
    ale ... no właśnie pytanie do czego potrzebujesz tego konta, jak dużo wpłat,
    gotówkowe czy też z Internetu....

    Stryket

  • 8. Data: 2002-04-03 17:15:50
    Od: "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moglby podzielic sie opiniami na temat ePKO? Co jest tam dobre
    > a co nie, na co nalezy zwracac uwage i - przestajac krazyc wokol - czy
    > warto?

    O zaletach piszą inni - podzielam ich opinie. Wady to IMO oprogramowanie
    nieprzyjazne użytkownikowi, a jest ich dość dużo, no i wooolny serwer.
    Kiedyś ktoś z tego banku, w odpowiedzi na moje szczegółowe uwagi,
    odpowiedział, że wezmą je pod uwagę przy modyfikacji oprogramowania. Jednak
    w tym banku wolno działa nie tylko serwer.
    Nie jestem na tyle niezadowolony, aby rezygnować.

    Pzdr.
    jt

  • 9. Data: 2002-04-03 17:26:52
    Od: Tomasz Fidecki <t...@p...onet.pl>

    Andrzej wrote:

> [...]
    >
    > Można wpłacać gotówkę w dowolnym okienku w PKO BP , nie wiem jak można
    > wypłacić i chciałbym się tego dowiedziec ?

    Zadzwoń do nich i poproś o zmianę limitu. Mnie zwiększyli bez problemu
    na telefon.

    Tomek

  • 10. Data: 2002-04-03 17:34:36
    Od: "RJ" <r...@p...onet.pl>

    Jak bedziesz robił jakieś przelewy to wyciąg nic ci w tym nie pomoże i po
    miesiącu nie bedziesz wiedział komu i za co płaciłeś fatalne rozwiązanie
    gdzie zamiast nazwy odbiorcy wstawiają tylko nr jego konta.
    przelew między superkontem w łodzi a e-kontem w Bydgoszczy szedł średnio 3
    dni
    Nie polecam Rysiek