  • 1. Data: 2003-10-23 17:14:02
    Temat: eMax do eKonto
    Od: "Jarek" <s...@n...lubie>

    Witam

    Jak przelac pieniadze, ze swojego eMax na eKonto??

    Nie widze w eMaxie opcji przelew dowolny:(

    Dzieki za pomoc.

    J.

  • 2. Data: 2003-10-23 17:18:46
    Temat: Re: eMax do eKonto
    Od: "LUZYTA" <l...@W...pl>

    > Witam
    >
    > Jak przelac pieniadze, ze swojego eMax na eKonto??
    >
    > Nie widze w eMaxie opcji przelew dowolny:(

    najpierw zdefiniuj, potem go wykonaj.

  • 3. Data: 2003-10-23 17:22:54
    Od: "Jarek" <s...@n...lubie>

    W artykule 0...@n...onet.pl,
    niejaki(a): LUZYTA z adresu <l...@W...pl> napisał(a):

    > najpierw zdefiniuj, potem go wykonaj.

    Dzieki, zaskoczylo mnie to, ze nie ma dowolnego :)

    j.

  • 4. Data: 2003-10-23 17:26:34
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Dzieki, zaskoczylo mnie to, ze nie ma dowolnego :)

    Jest.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-10-23 17:35:14
    Od: "LUZYTA" <l...@W...pl>

    > Jest.

    Znaczy Jareczku możesz go dowolnie zdefiniować i dowolnie modyfikować ;)

  • 6. Data: 2003-10-23 17:56:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Znaczy Jareczku możesz go dowolnie zdefiniować i dowolnie modyfikować ;)

    Po co definiować? Zawsze może robić jako dowolny (wklepywać za każdym razem
    ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-10-23 18:40:48
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bn94tl$rs3$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Po co definiować? Zawsze może robić jako dowolny (wklepywać za każdym
    > razem ;-)))

    Huh ?!
    Od kiedy? U mnie dalej sie nie da. Masz jakis VIPowski eMax, czy co?

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-10-23 18:45:33
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Po co definiować? Zawsze może robić jako dowolny (wklepywać za każdym
    razem
    > ;-)))

    Nie z eMaxa. Tam tylko zdefiniowane.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 9. Data: 2003-10-23 19:12:23
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Huh ?!
    > Od kiedy? U mnie dalej sie nie da. Masz jakis VIPowski eMax, czy co?

    Mój emax jest w wersji lux ;-)))) ATP to w temacie emax z ekontem mi się
    zamienił :-(((( Przepraszam.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-10-25 08:02:53
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Mój emax jest w wersji lux ;-)))) ATP to w temacie emax z ekontem mi się
    > zamienił :-(((( Przepraszam.

    No, bo ja już myślałem, że my inne mBanki mamy. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara