  • 21. Data: 2003-10-28 06:49:35
    Temat: Re: e-PKO - chyba zwariuję!!!
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafal Romney" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bnjj9e$j0i$1@opal.futuro.pl...
    > Zmienilbym bank, ale poradzcie mi na jaki?

    Z lektury tej grupy wynika, ze KAZDY bank miewa jakies klopoty z dostepem
    przez internet. Na ogol rzadko sie to zdarza (a twoich przypadlosci jakos
    nikt nie potwierdzil, wiec nie wiadomo czy na pewno wina jest po stronie
    ePKO...) i nie trwa dlugo, wiec...

    A jesli lubisz zmieniac bank koniecznie co tydzien to moze Millennium?
    tam przynajmniej jak ci sie znowy dostep do internetu zerwie bedziesz mogl
    pojsc do oddzialu i zrealizowac transakcje tradycyjnie... O ile masz w
    poblizu oddzial.

    Aha, i zapisz zobie wiecej numerow telefonow do ePKO bo nowe uruchomili i da
    sie dodzwonic.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 22. Data: 2003-10-28 07:52:08
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    > zapisz sie do PKO BP

    A to nie jest objaw niepoczytalnosci i podstawa do ubezwlasnowolnienia? ;-)

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Najlepsze kredyty w banku Milerrium - na ziobro procent

  • 23. Data: 2003-10-28 07:58:04
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bnjk6v$dp9$...@n...onet.pl,
    >
    > Przy okazji, Lukas dezinformuje co do kosztow polaczenia do "nowej"
    platnej
    > infolinii:
    >
    > połączenia w kraju: 0801 33 00 00*
    > * koszt połączenia 35 groszy za 3 min
    >
    > Az sie dziwie, ze Wojtek Nawara jeszcze ich za to nie neka ;) (jesli
    neka -
    > zwracam honor)

    Nie będziecie płacić ani grosza jeżeli zadzwonicie na bezpłatną lukaslinię 0
    800 66 00 11
    Numer ten działał od początku istnienia Lukasa i wszystkie transakcje można
    było wykonać bez opłaty za połączenie. Później w materiałach informacyjnych
    zaczęli podawać tylko numery płatne 0 801 ..., ale 0 800 ... nie skasowali i
    nadal można z niego spokojnie korzystać.

    --
    Andrzej
    f...@p...onet.pl

  • 24. Data: 2003-10-28 08:12:04
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Molestujesz ich w kwestii regulaminów... ;]

    Zacznijmy od tego, że nie uważam, jakoby nowe regulaminy miały mnie
    obowiązywać, co też przekazałem pisemnie Lukasowi.

    A faktycznie wgryzam się w regulaminy i nie tylko, ale nie tego banku :-) i
    troszkę na innej zasadzie, ale więcej nie powiem. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 25. Data: 2003-10-28 08:49:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    >ale 0 800 ... nie skasowali i
    > nadal można z niego spokojnie korzystać.

    Potwierdzam- sama korzystam ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 26. Data: 2003-10-28 09:05:11
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Slawek Kos napisał:

> [...]
    > tam przynajmniej jak ci sie znowy dostep do internetu zerwie bedziesz mogl
    > pojsc do oddzialu i zrealizowac transakcje tradycyjnie... O ile masz w

    Zawsze mozna to zrobic przez bankolinie, czy jak to sie w Millenium
    zwie. Nawet sprawnie dziala. Mila obsluga. Itd.

    Bartol

  • 27. Data: 2003-10-28 09:21:01
    Od: "Rafal Romney" <c...@p...onet.pl>

    Dziekuje goraco za opinie, chyba pójde ;) do mBanku.
    Dzisiaj dostalem odpowiedz z PKO BP na moje monity:
    "Dzien Dobry
    Odnotowalismy fakt utrudnienia w polaczeniu sie z Naszym serwisem. Byl on
    spowodowany unieruchomieniem jednej z maszyn obslugujacych strone, co w
    wyniku dalo ograniczenie jednorazowej liczby polaczen. Problem zostal
    wykryty i rozwiazany.
    Za powstale utrudnienia serdecznie przepraszamy.
    z powazaniem
    (tu imie i nazwisko)
    Oddzial Internetowy PKO BP SA"

    --------

    Pisza o "jednorazowej liczbie polaczen" - chyba jestem za glupi, zeby to
    zrozumiec.

    Ja przez caly wieczor co kilkanascie minut probowalem sie polaczyc.

    Pozdrawiam wszystkich grupowiczow.

    Rafal

  • 28. Data: 2003-10-28 09:56:06
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Rafal Romney"
    > - kredytu nie chce
    > - chcialbym, zeby przelewy byly bezplatne, jak w e-PKO
    > - chcialbym, zeby konto bylo bezplatne jak w mBiznes
    > - chcialbym, zeby zawsze ( i w dzien i w nocy) mozna bylo zrobic przelew i
    > zapytac sie o cokolwiek na hotlajnie

    e-pko kosztuje chyba 9 zl/mies
    e-pakiet w Foritsie masz za 8 zl/mies, przelewy i wszystkie bankomaty darmo a
    ponadto to co zostaje na rachunku ma calkiem przyzwoity % (obecnie chyba 3,5%)
    *** blad ***

  • 29. Data: 2003-10-28 10:52:16
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Molestujesz ich w kwestii regulaminów... ;]

    Poza tym właśnie - jak Lukas nie potrafi przez ponad rok uaktualnić
    regulaminów na www, to co dopiero informacje o opłacie za połączenia z linią
    ulgową... :-/

    BTW
    VW napisał mi, że nie dostali jeszczce cynku z KIRu, że Lukas przyjmuje NRB.
    Co ciekawe, inteligo przyjęło przelew [ale nie zrobiłem go - co tam, szkoda
    99 gr. ;-)]

    Skoro Lukas już na wyciągach KK podaje numery NRB, to ktoś tu chyba
    zaspał...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 30. Data: 2003-10-28 16:45:22
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    szkoda
    > 99 gr. ;-)]
    >
    > Skoro Lukas już na wyciągach KK podaje numery NRB, to ktoś tu chyba

    Ale co za problem zadzwonić i poprosić aby informatyk uaktualnił bazę
    podając mu co ma wpisać. Jak Millennium zmieniło numery to zadzwoniłem
    do ePKO i przełączyli mnie do dyżurnego informatyka i po 3 minutach
    mogłem przelewać.