  • 1. Data: 2003-10-27 16:20:32
    Temat: VE kredytowa mBank - agent w Warszawie
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl>

    Witam,

    Dziś dostałem mejla, że mój wniosek został wstępnie rozpatrzony
    pozytywnie i mam czekać na kontakt od Agenta (z warszawy) Ile może to
    potrwać? Kiedy dostanę kartę?

    --
    Pozdr.
    paulos23

  • 2. Data: 2003-10-27 17:01:51
    Temat: Re: VE kredytowa mBank - agent w Warszawie
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bnjgjp$25r1$...@f...aster.pl,
    paulos23 <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl>:
    > Witam,
    >
    > Dziś dostałem mejla, że mój wniosek został wstępnie rozpatrzony
    > pozytywnie i mam czekać na kontakt od Agenta (z warszawy) Ile może to
    > potrwać?

    Pare dni.

    > Kiedy dostanę kartę?

    Dostaniesz albo i nie. Ja sie spotkalem, a karty nie dostalem.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-10-27 17:02:34
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Dostaniesz albo i nie. Ja sie spotkalem, a karty nie dostalem.

    Oj - mbank ma przechlapane do końca świata ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-10-27 17:06:44
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bnjj82$quu$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Oj - mbank ma przechlapane do końca świata ;-))))

    Przeciez ja tylko informuje rzetelnie jak bywa, aby sie czlowiek
    niepotrzebnie nie napalil na rybki :)

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-10-27 17:07:57
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Przeciez ja tylko informuje rzetelnie jak bywa, aby sie czlowiek
    > niepotrzebnie nie napalil na rybki :)

    A ja tylko sobie konstatuję, że nie dając Ci karty mbank ma przechlapane
    ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-10-27 17:53:29
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Dziś dostałem mejla, że mój wniosek został wstępnie rozpatrzony
    > pozytywnie i mam czekać na kontakt od Agenta (z warszawy) Ile może to
    > potrwać? Kiedy dostanę kartę?

    Hmmm.... wniosek zlozony 7'go, agent 20'go (bo byla pomylka w numerze
    telefonu i nie mogl sie skontaktowac), 23'go decyzja, dzis karta... w sumie
    20 dni, ale moglo by byc pewnie szybciej.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 7. Data: 2003-10-27 18:04:08
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dostaniesz albo i nie. Ja sie spotkalem, a karty nie dostalem.

    A wniosek składałeś na podstawie wpływów czy była to karta studencka? Ja
    wnioskuję o studencką, na podstawie średniej, a nie wpływów, i zaproponowali
    mi 750 pln limitu. Może już się nie rozmyślą.....

    --
    Pozdr.
    paulos23

  • 8. Data: 2003-10-27 21:32:07
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bnjmls$283e$...@f...aster.pl,
> [...]
    > Ja wnioskuję o studencką, na podstawie średniej, a nie wpływów, i
    > zaproponowali mi 750 pln limitu. Może już się nie rozmyślą.....

    na podstawie wplywow

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-10-28 11:48:15
    Od: "Mariusz Wozniak" <xanth@_gdzies.z.pl_>

    Użytkownik "Piotr" <p...@c...cz> napisał w wiadomości

    > Hmmm.... wniosek zlozony 7'go, agent 20'go (bo byla pomylka w numerze
    > telefonu i nie mogl sie skontaktowac), 23'go decyzja, dzis karta... w
    sumie
    > 20 dni, ale moglo by byc pewnie szybciej.

    Eee, przesadzasz. Od zlozenia wniosku do zatwierdzenia 3 dni, po 7 dniach
    telefon od agenta i spotkanie nastepnego dnia. Po nastepnych 4 dniach karta.
    Czarna VC z rybka i zdjeciem. Razem od wniosku do karty dwa tygodnie. Rzecz
    sie dziala miesiac temu :)

    X.