  • 11. Data: 2003-10-27 17:23:46
    Temat: Re: e-PKO - chyba zwariuję!!!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rafal Romney wrote:
    > - kredytu nie chce
    > - chcialbym, zeby przelewy byly bezplatne, jak w e-PKO
    > - chcialbym, zeby konto bylo bezplatne jak w mBiznes
    > - chcialbym, zeby zawsze ( i w dzien i w nocy) mozna bylo zrobic
    > przelew i zapytac sie o cokolwiek na hotlajnie
    >
    > Z gory dziekuje z porady

    A ja mam tylko jedno pytanie do Ciebie - na czym bank ma na Tobie zarabiac,
    skoro nie na oplatach za korzystanie + nie chcesz kredytu?
    A do tego ma doplacac do twoich przelewow + utrzymywac zastep konsultantow
    dzien i noc?

    Jedyne co mi przychodzi na mysl to mBank, ale jesli Ci nie pasuje, to
    takiego banku nie ma, chhyba, ze dysponujesz _bardzo_ grubym portfelem -
    wtedy nie ma problemow!

  • 12. Data: 2003-10-27 17:30:19
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bnjk6v$dp9$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > Moze Lukas (ale tez z zastrzezeniami)? Ale nie wiem do ktorej tam
    > dziala infolinia?

    Chyba cala dobe, ale nie moge znalezc.

    Przy okazji, Lukas dezinformuje co do kosztow polaczenia do "nowej" platnej
    infolinii:

    połączenia w kraju: 0801 33 00 00*
    * koszt połączenia 35 groszy za 3 min

    Az sie dziwie, ze Wojtek Nawara jeszcze ich za to nie neka ;) (jesli neka -
    zwracam honor)

    Jakby ktos nie wiedzial, czego sie czepiam - taki koszt czasem wyjdzie przy
    odpowiednim zbiegu rodzaju abonamentu i pory dnia, ale na pewno nie zawsze.
    Mi np. nigdy taki nie wychodzi (a scislej: nie wychodzilby, gdybym dzwonil
    na platny numer).

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-10-27 17:31:34
    Od: "Rafal Romney" <c...@p...onet.pl>

    Inteligo jest drogą uslugą, a poza tym smierdzi mi to PKO BP.

    RR

  • 14. Data: 2003-10-27 17:59:25
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > To ja nie wiem co Ty robiesz w ePKO :D
    > Ale szczerze powiedziawszy to takiego banku nie znajdziesz ;)
    > Moze Lukas (ale tez z zastrzezeniami)? Ale nie wiem do ktorej tam dziala
    > infolinia?

    A eKonto w mBanku? Chyba spełnia...

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 15. Data: 2003-10-27 18:08:25
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Witek L. napisał:

    > Odpowiedz na swoj e-mail dostaniesz po 2-3 tygodniach. To normalka,
    > zapomnij. Ja wlasnie zrezygnowalem z tego dziadowstwa po prawie 3 latach na
    > rzecz mBank. Przynajmniej za darmo...

    ... bo lepiej, to raczej nie jest. :-P

    MSPANC,
    Bartol

  • 16. Data: 2003-10-27 18:25:04
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > ... bo lepiej, to raczej nie jest. :-P

    IMHO zdecydowanie lepiej, no ale ja tam mam konto w przeciwieństwie do
    Ciebie ;PPP

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2003-10-27 18:35:47
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > połączenia w kraju: 0801 33 00 00*
    > * koszt połączenia 35 groszy za 3 min
    >
    > Az sie dziwie, ze Wojtek Nawara jeszcze ich za to nie neka ;) (jesli
    neka -
    > zwracam honor)

    Nie nęka, bo niestety jest to bardzo powszechna pomyłka. Powinno pisać:
    'koszt połączenia zgodny z ceną rozmowy lokalnej' i tyle.

    Poza tym teraz to ja mam poważniejsze zajęcia. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 18. Data: 2003-10-27 21:01:38
    Od: "Witek L." <W...@v...net.no spam>

    "Bartol Partol" <b...@p...co> wrote in message

    > ... bo lepiej, to raczej nie jest. :-P

    Jest lepiej. Pomijajac bezplatnosc, nie trzeba sie bawic w te logowania
    tokenem aby np. tylko sprawdzic czy byla wplata. Nie ma problemu z
    logowaniem. Jest bardzo dobry serwis telefoniczny, gdy w PKO BP tragedia.
    Pracuja do...17-tej i co z tego skoro telefon ciagle zajety.

  • 19. Data: 2003-10-27 22:59:37
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie nęka, bo niestety jest to bardzo powszechna pomyłka. Powinno pisać:
    > 'koszt połączenia zgodny z ceną rozmowy lokalnej' i tyle.
    >
    > Poza tym teraz to ja mam poważniejsze zajęcia. :-)

    Molestujesz ich w kwestii regulaminów... ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 20. Data: 2003-10-28 06:42:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafal Romney" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ne mozna wejsc na strone z logowaniem do banku internetowego PKO BP!!!

    Ja moglem o tej porze. Moze masz cos z internetem...

    > Qrde!!! musze zrobic pilny przelew. Wyslalem e-mail z pytaniem co robic -
    > brak odpowiedzi!!!
    > Nie mozna sie dodzwonic. Czy PKO BP zbankrutowalo??? Moze ktos wie co sie
    > dzieje?

    Nic szczegolnego. Pilny przelew o 17-ej i tak nie wyjdzie wiec trzeba
    probowac pozniej, albo nastepnego dnia rano. I tak by wczesniej nie wyszedl.

    --
    Pozdrowienia
    ---