  • 1. Data: 2002-02-01 17:18:11
    Temat: e-PKO BP
    Od: "Marek Budkiewicz" <f...@p...pl>

    Witam szanownych grupowiczów.

    Zawiedziony ostatnimi poczynaniami ING Banku Śląskiego zastanawiam się nad
    zmianą rachunku. Zastanawiam się nad PKO BP a konkretnie e-superkonto gdyż
    mam blisko siebie oddział. W ING posiadam karte Vise Classic Charge oraz
    limit zadłużenia w koncie. W związku z tym mam pytanie:

    1) Jakie są warunki uzyskania kredytu odnawialnego lub debetu w PKO BP
    2) Jak w/w bank podchodzi do historii z innego banku (średnie wpływy
    miesięczne 2kzl)
    3) Na jekiej wysokości limit można liczyć.

    Pozdrawiam
    Marek B.

  • 2. Data: 2002-02-01 17:27:34
    Temat: Re: e-PKO BP
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Marek Budkiewicz" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > 1) Jakie są warunki uzyskania kredytu odnawialnego lub debetu w PKO BP
    > 2) Jak w/w bank podchodzi do historii z innego banku (średnie wpływy
    > miesięczne 2kzl)
    > 3) Na jekiej wysokości limit można liczyć.

    w e-PKO trzy razy nie :-( A jedyna karta to Visa Electron.

    Pzdr,

    Maciej

  • 3. Data: 2002-02-01 17:48:09
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marek Budkiewicz" <
    > (...) Zastanawiam się nad PKO BP a konkretnie e-superkonto gdyż
    > mam blisko siebie oddział.

    blad.
    e-superkonto prowadza w Bydgoszczy i normalny oddzial PKO BP SA nie ma z
    tym nic wspolnego - no moze za wyjatkiem odebrania i oddania tokana ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-02-01 18:22:59
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

> [...]
    > zmianą rachunku. Zastanawiam się nad PKO BP a konkretnie e-superkonto gdyż

    Oczywiście myslałeś o SUPERKONTO, bo e-superkonto... to Bydgoszcz

    W ING posiadam karte Vise Classic Charge oraz
    > limit zadłużenia w koncie. W związku z tym mam pytanie:
    >
    > 1) Jakie są warunki uzyskania kredytu odnawialnego lub debetu w PKO BP

    Długie posiadanie konta, regularne wplywy, zdolność kredytowa

    > 2) Jak w/w bank podchodzi do historii z innego banku (średnie wpływy
    > miesięczne 2kzl)

    pozytywnie

    > 3) Na jekiej wysokości limit można liczyć.
    Od zaraz na 0.
    po kilku miesiącach (roku) mniej niż 6*(2000-300- ilość "głów" w
    rodzinie*300)

    A co ci się w BSK zbrzydło, że do PKOBP chcesz iść ????

    Mam w obu i trudno powiedzieć, że PKO BP leje BSK "na pysk"

  • 5. Data: 2002-02-01 18:57:19
    Od: "Marek Budkiewicz" <f...@p...pl>

    > A co ci się w BSK zbrzydło, że do PKOBP chcesz iść ????

    Między innymi opłata za limit w wysokosci 50 zl.

  • 6. Data: 2002-02-01 19:31:46
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Między innymi opłata za limit w wysokosci 50 zl.

    To go ,sobie zwiększ do 5 tys. Jest nadal 1%. Stać cię. Może ci się przydać.
    Przyjmij do wiadomości, że czas promocji się skończył i żaden nowy bank Cię
    nie potrzebuje. Nie licz na super warunki u jakiejkolwiek konkurencji,
    chyba, że im przyniesiesz 10 razy tyle i będzie tam miesiącami leżała na
    marny procent, a ty sobie za ich kredyt zbudujesz willę.

  • 7. Data: 2002-02-03 08:06:39
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl>

    ja ci proponuje zostac w ING
    i zamienic limit na pozyczke odnawialna
    poza tym jezeli korzystasz aktywnie z konta
    to w ING oplaty sa nizsze
    e-superkonto nie daje mozliwosci limitow
    ING tak
    a dostep do internetu masz
    w marcu bedziesz mogl sie starac o karte kredytowa (Z TERMINEM
    NIEOPROCENTOWANEGO KREDYTOWANIA) zamiast charge
    a przy dochodach 2000 to mozliwosci zadluzania w ING masz wiele......