  • 1. Data: 2002-02-01 16:33:12
    Temat: [bzwbk] visa classic debetowa
    Od: "Mateusz Krzyzosiak" <k...@u...im.pwr.wroc.pl>

    witam,

    czy warunkiem uzyskania karty jest deklaracja wplywow w okreslonej
    wysokosci?

    czy dla kazdego wnioskujacego ustala sie limit dzienny limit wyplat gotowki
    indywidualnie (wg pani w banku tak, wg regulaminu tylko na wniosek
    przyszlego osiadacza)?

    czy dzienny limit wyplat gotowki jest rowny dziennemu limitowi transakcji
    bezgotowkowych? czy ten drugi jest wiekszy, mniejszy?

    Pozdrowienia,
    M.

  • 2. Data: 2002-02-01 16:51:34
    Temat: Re: [bzwbk] visa classic debetowa
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czy warunkiem uzyskania karty jest deklaracja wplywow w okreslonej
    > wysokosci?

    Nie, raczej sprawdzaja to co przychodzi rzeczywiscie na konto.
    Mnie pamietam cos gadala ze trzeba miec 1500 miesiecznie - akurat wtedy tyle
    przychodzilo

    > czy dla kazdego wnioskujacego ustala sie limit dzienny limit wyplat
    gotowki
    > indywidualnie (wg pani w banku tak, wg regulaminu tylko na wniosek
    > przyszlego osiadacza)?

    Wydaje mi sie (ale tylo wydaje), ze kazda karta ma maksymalna sume do
    wyplaty z bankomatu - transakacje bezgotowkowe do wysokosci salda.
    Pzoa tym z debetowki sie nie wyplaca - bo nawet ze swoich bankomatow
    kosza...

    > czy dzienny limit wyplat gotowki jest rowny dziennemu limitowi transakcji
    > bezgotowkowych? czy ten drugi jest wiekszy, mniejszy?

    Debetowa - do wysokosci salda. A gotowki jak mowie - nie opklaca sie
    wyciagac - skoro masz cos plaskiego do tego.

  • 3. Data: 2002-02-01 20:53:58
    Od: "agnese" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz Krzyzosiak" <k...@u...im.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:a3eg1b$786$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > witam,
    >
    > czy warunkiem uzyskania karty jest deklaracja wplywow w okreslonej
    > wysokosci?

    po 3 miesiacach, przy wpływach min 500 zł możesz wnioskować o kartę

    > czy dla kazdego wnioskujacego ustala sie limit dzienny limit wyplat
    gotowki
    > indywidualnie (wg pani w banku tak, wg regulaminu tylko na wniosek
    > przyszlego osiadacza)?

    jest limit standardowy, ale jeśli chcesz możesz go zmienić, zmiejszyć lub
    zwiększyć

    > czy dzienny limit wyplat gotowki jest rowny dziennemu limitowi transakcji
    > bezgotowkowych? czy ten drugi jest wiekszy, mniejszy?

    bezgotówkowe do wysokości salda

  • 4. Data: 2002-02-02 09:22:45
    Od: Michał Kowalski <c...@R...pl>

    Użytkownik "Mateusz Krzyzosiak" <k...@u...im.pwr.wroc.pl> napisał:
    > czy warunkiem uzyskania karty jest deklaracja wplywow w okreslonej
    > wysokosci?

    Raczej posiadanie konta od 3 miesięcy lub (jeśli dobrze pamiętam) historia
    konta z innego banku za okres 6 miesięcy.

    > czy dzienny limit wyplat gotowki jest rowny dziennemu limitowi transakcji
    > bezgotowkowych? czy ten drugi jest wiekszy, mniejszy?

    Za wypłatę płacisz 3% (min. 5 zł), więc IMHO nie opłaca się korzystać z tej
    karty do wyciągania pieniędzy z dziury. Transakcje bezgotówkowe są bez
    prowizji.

    --
    Michał Kowalski
    c...@q...pl