  • Data: 2021-03-23 18:51:16
    Temat: Re: dzwonił wnuczek
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:6059c914$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    user J.F. pisze tak:

    > Ale ale ... zalozmy ze wykrywasz takiego "wnuczka", dzwonisz na
    > policje i co dalej?

    Dzwoni wnuczek zarzuca ściemę. Słuchasz go jak masz czas albo nie
    słuchasz. Tym razem udawał her madżesty skarbówkę, że mam zaległości
    podatkowe. Numer się wyswietlił. O zaległościach jak raz wiem nieco
    bo miałem prawdziwe więc mało nie parsknąłem śmiechem.

    > Logicznym by bylo, aby policja wziela telefon ofiary na podsluch,
    > ustalila nr wnuczka, i wziela tez jego telefon na podsluch.
    >
    > A potem ... dzwonila do innych ofiar i informowala o sytuacji ?
    > Tylko komu ofiara ma uwierzyc? :-)
    >
    > A z artykulu wynika, ze dzwonili z +44... ciekawe, czy policja moze
    > taki numer podsluchiwac.

    her madżesty policja na pewno może ;)

    > Gdzies tam niby na tych laczach MN jest rozmowa i nr dzwoniacego
    > i wyłuskac można ...

    Włazi się na stronę www, anonimowo, podaj datę, czas, numer tel,
    wybierz z listy rodzaj scamu, dziękujemy za kooperejszyn, hawe najs
    dej.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza