  • Data: 2021-03-23 11:55:16
    Temat: Re: dzwonił wnuczek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..
    >niedawno. Szybko zgłosiłem szczegóły na policję.
    >Prawdziwą policję.

    >Czytam teraz o przekrętach. Wychodzi na to, że
    >celebryty to kretyni.

    >https://tinyurl.com/9xr47x24

    Ale ale ... zalozmy ze wykrywasz takiego "wnuczka", dzwonisz na
    policje i co dalej?

    Logicznym by bylo, aby policja wziela telefon ofiary na podsluch,
    ustalila nr wnuczka, i wziela tez jego telefon na podsluch.

    A potem ... dzwonila do innych ofiar i informowala o sytuacji ?
    Tylko komu ofiara ma uwierzyc? :-)

    A z artykulu wynika, ze dzwonili z +44... ciekawe, czy policja moze
    taki numer podsluchiwac.
    Gdzies tam niby na tych laczach MN jest rozmowa i nr dzwoniacego
    i wyłuskac można ...

    J.