  • 11. Data: 2009-04-08 12:35:10
    Temat: Re: dziwny scenariusz na GPW
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Virck pisze:
    > "iktorn" <n...@e...com> wrote in message

    > I co ciekawe to wcale to nie wyglada na ubieranie a raczej na postepujacy
    > trend wzrostowy....
    > Smialo moge nawet napisac, ze podaz jest natychmiast traktowana jako okazja
    > do tanszego dobrania....

    W sumie dzisiaj notujemy dość niskie obroty więc jak dla mnie już jutro
    wrócimy na ziemię...

  • 12. Data: 2009-04-08 12:40:39
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > W sumie dzisiaj notujemy dość niskie obroty więc jak dla mnie już jutro
    > wrócimy na ziemię...

    no chyba że USA przy podobnie niskich obrotach ( moim zdaniem niespecjalnie
    dziwne) przetunelują sie przez dziurę potencjału na 845 (S&P)...

    george

  • 13. Data: 2009-04-08 12:45:50
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "iktorn" <n...@e...com> napisał w wiadomości

    > W sumie dzisiaj notujemy dość niskie obroty więc jak dla mnie już jutro
    > wrócimy na ziemię...

    Na mWig40 chyba najwyższe od miesiąca :)

    --
    marfi

  • 14. Data: 2009-04-08 12:48:24
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > no chyba że USA przy podobnie niskich obrotach ( moim zdaniem
    > niespecjalnie dziwne) przetunelują sie przez dziurę potencjału na 845
    > (S&P)...
    >
    > george

    obserwuję od rana futures USA i S&P wyszedł już na zieloną stronę przed
    chwilą...
    także niewykluczone że jankesi przyłączą się do zielonej ofensywy, a
    wtedy...
    jak przełamiemy 1750 to będzie ciekawa perspektywa.

  • 15. Data: 2009-04-08 13:40:34
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "iktorn" <n...@e...com> wrote in message

    > W sumie dzisiaj notujemy dość niskie obroty więc jak dla mnie już jutro
    > wrócimy na ziemię...

    Miliard czterysta o 15:40 to niskie obroty..?????

  • 16. Data: 2009-04-08 13:44:40
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Virck pisze:
    > "iktorn" <n...@e...com> wrote in message

    > Miliard czterysta o 15:40 to niskie obroty..?????

    Fakt...

  • 17. Data: 2009-04-08 13:48:21
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...wiesnet> napisał w wiadomości

    > "iktorn" <n...@e...com> wrote in message

    > Miliard czterysta o 15:40 to niskie obroty..?????

    Spokojnie, nie były takie od początku, wzrosły znacznie w trakcie sesji,
    Stany na zielono, czyli co, jutro też idziemy w górę :-)?
    Nie wiem jak Wy ale ja jestem za ;-)

  • 18. Data: 2009-04-08 15:01:32
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    > Nie mamy chyba wątpliwości, że GPW pociągnie wszystkie światowe giełdy w
    > górę?
    > ;-D

    GPW częściej wyprzedza niż małpuje ruchy w stanach. Prawdopodobnie czeka Cię
    kolejne zaskoczenie...

    --
    Marek

  • 19. Data: 2009-04-08 20:49:58
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    wiadomości news:gri49r$p34$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Krop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Do kosza łatwiej się nabrać.
    > Nie mamy chyba wątpliwości, że GPW pociągnie wszystkie światowe giełdy w
    > górę?

    Myślisz że Nikkei i HangSeng też potraktuje Cię jako wskaźnik koniunktury
    :)

    --
    marfi

  • 20. Data: 2009-04-08 21:58:22