  • 1. Data: 2009-04-08 09:47:33
    Temat: dziwny scenariusz na GPW
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Ale zmyłka dziś, cały świat w dół a my w górę.
    Jak to zostanie rozegrane w najbliższym czasie, jak myślicie?

  • 2. Data: 2009-04-08 10:49:26
    Temat: Re: dziwny scenariusz na GPW
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Fidelio pisze:
    > Ale zmyłka dziś, cały świat w dół a my w górę.
    > Jak to zostanie rozegrane w najbliższym czasie, jak myślicie?

    No właśnie.. co się ehm tutaj dzieje, siedzę na małych spółkach bo
    przewidywałem raczej zjazd na 1500 a tutaj na wig20 wzrosty takie, że aż
    oczy bolą.

  • 3. Data: 2009-04-08 10:55:09
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "iktorn" <n...@e...com> wrote in message

    > No właśnie.. co się ehm tutaj dzieje, siedzę na małych spółkach bo
    > przewidywałem raczej zjazd na 1500 a tutaj na wig20 wzrosty takie, że aż
    > oczy bolą.

    I co ciekawe to wcale to nie wyglada na ubieranie a raczej na postepujacy
    trend wzrostowy....
    Smialo moge nawet napisac, ze podaz jest natychmiast traktowana jako okazja
    do tanszego dobrania....

    A gdzie jest mistrz inwestowania Janek Werbinski oraz inni co sie tak
    radowali, ze sa bez akcji od kilku dni? Naturalnie posiadaczom S juz
    wypalilo oczy...-;)))))

  • 4. Data: 2009-04-08 11:00:23
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "iktorn" <n...@e...com> napisał w wiadomości

    > No właśnie.. co się ehm tutaj dzieje, siedzę na małych spółkach bo
    > przewidywałem raczej zjazd na 1500 a tutaj na wig20 wzrosty takie, że aż
    > oczy bolą.

    Ja siedzę na dużej z zamiarem obserwacji korekty żeby dokupić może, a tu
    wystrzał w górę...

  • 5. Data: 2009-04-08 11:08:22
    Od: Krop <k...@g...pl>

    Virck pisze:

> [...]
    > trend wzrostowy....
    > Smialo moge nawet napisac, ze podaz jest natychmiast traktowana jako okazja

    Tylko dlaczego koszami ???

  • 6. Data: 2009-04-08 11:13:25
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "Krop" <k...@g...pl> wrote in message

    > Tylko dlaczego koszami ???

    Chyba im sie spieszy aby kupic....-;))))

  • 7. Data: 2009-04-08 11:20:33
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Tylko dlaczego koszami ???

    Pewnie dlatego, ze to kapital zagraniczny kupuje, glownie amerykanski. A tam
    koszykowka to jeden z ulubionych sportow ;)

    Pozdrawiam

    Darek

  • 8. Data: 2009-04-08 12:02:24
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Krop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko dlaczego koszami ???

    Do kosza łatwiej się nabrać.
    Nie mamy chyba wątpliwości, że GPW pociągnie wszystkie światowe giełdy w
    górę?
    ;-D

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 9. Data: 2009-04-08 12:12:04
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
> [...]
    >
    > Do kosza łatwiej się nabrać.
    > Nie mamy chyba wątpliwości, że GPW pociągnie wszystkie światowe giełdy w

    GPW moze nie pociagnie ale twoje rekomendacje i opisywanie wlasnyh przygod z
    gielda dzien w dzien na pewno.....

  • 10. Data: 2009-04-08 12:12:13
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    wiadomości news:gri49r$p34$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >
    > Do kosza łatwiej się nabrać.
    > Nie mamy chyba wątpliwości, że GPW pociągnie wszystkie światowe giełdy w

    No ba, to się właśnie dziś stało, Bolanda giełdowym mocarstwem ;-)
    A tak serio to chyba tajemnica leży w niewielkim obrocie, wrócą większe
    powroty prawda się nam objawi ;-)