  • Data: 2014-04-25 03:29:29
    Temat: Re: dzisiejsza reklama na YT
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "oszczedny" ljbuae$cec$...@m...internetia.pl

    > panie premierze - najprawdopodobniej ma wbudowwany modul gsm i co 5 sekund
    synchronizuje sie z bankiem aktualizujac stan konta
    > (mozliwe, ze jest wiekszy interwal np 1 minuta) pozdrawiam wyborca
    > ps -panie premierze, czy zniesie pan podatek belki?

    Zniesie bez trudu -- jego nie dotyczy taki podatek,
    gdyż on jest zadłużony po uszy. ;)

    -=-

    W podziw mnie wprawiają ludzie, którzy w 2007 roku
    głosowali na DTuska dlatego, że ten obiecał zmniejszenie
    podatków a 4 lata później głosowali na niego dlatego,
    że... podniósł podatek VAT.

    Wybraliście takiego gospodarza -- więc nie miejcie do
    niego pretensji. Zadłużył państwo do granic niemożliwości,
    przerzucił środki z OFE do ZUS, aby (jak mawia LMiller)
    pozamiatać śmieci pod dywan a teraz szuka zewnętrzy na
    zbrojenia, :) gdyż zbliża się wojna NATO-Moskwa. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'