  • 1. Data: 2015-07-21 13:42:20
    Temat: dwie karty do tego samego rachunku firmowego inteligo
    Od: n...@p...pl

    czy można zamówić (i co ważniejsze: uaktywnić
    i korzystać) z dwóch kart inteligo do tego
    samego rachunku głównego inteligo?

  • 2. Data: 2015-07-22 14:32:19
    Od: n...@p...pl

    czy ktokolwiek próbował korzystać jednocześnie
    z dwóch kart przypisanych do tego samego konta
    firmowego inteligo?!

  • 3. Data: 2015-07-22 14:58:42
    Od: Heniek <h...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 lipca 2015 13:42:21 UTC+2 użytkownik n...@p...pl napisał:
    > czy można zamówić (i co ważniejsze: uaktywnić
    > i korzystać) z dwóch kart inteligo do tego
    > samego rachunku głównego inteligo?

    Można
    http://inteligo.pl/media_files/f548cb8d-fba0-41ac-91
    9f-e72ec2f485f3.pdf

    --
    Heniek

  • 4. Data: 2015-07-22 15:45:11
    Od: n...@p...pl

    > Można
    > http://inteligo.pl/media_files/f548cb8d-fba0-41ac-91
    9f-e72ec2f485f3.pdf

    ale mnie chodzi o debetówkę do rachunku firmowego a nie o kartę kredytową

  • 5. Data: 2015-07-24 13:46:17
    Od: n...@p...pl

    ku mojemu pozytywnemu zdziwieniu udało się obie aktywować i obie są aktywne (jedna
    mastercard druga visa pay wave)