  • 1. Data: 2015-07-18 10:11:02
    Temat: Płatności w Czarnogórze
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    Czarnogóra nie należy do strefy EUR ale jednostronnie wprowadziła
    używanie tej waluty.
    Czy przy rozliczaniu płatności kartą lub wypłat z bankomatu banki nasze
    stosują jakieś inne zasady przeliczeń niż przy analogicznych
    czynnościach np. w Słowacji?
    Czy oprócz waluty transakcji liczy się też kraj transakcji?

    Sławek

  • 2. Data: 2015-07-19 21:56:20
    Temat: Re: Płatności w Czarnogórze
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu sobota, 18 lipca 2015 10:11:45 UTC+2 użytkownik Slavekk napisał:
> [...]
    > czynnościach np. w Słowacji?
    > Czy oprócz waluty transakcji liczy się też kraj transakcji?

    Płaciłem tam 6 lat temu KK PolbankEra i nie było żadnych różnic.
    Tylko z dwa razy chcieli mnie na stacjach benzynowych naciąć na kilka EURO więcej,
    niż pokazywał dystrybutor...

    pzdrwm
    luc