  • 1. Data: 2015-07-18 19:01:13
    Temat: SimpliCity
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    Mam taką kartę i chcę skorzystać z ich oferty: "Spłać swoje zadłużenie w
    innym banku kartą kredytową Citi Simplicity i nie płać odsetek przez 6
    miesięcy."
    Może ktoś bardziej "kumaty" w ich aplikacjach podpowie mi jak skorzystać
    z tej oferty przy pomocy CitiOnline, bez korzystania z CitiPhone?

  • 2. Data: 2015-07-19 10:17:14
    Temat: Re: SimpliCity
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2015-07-18 19:01, jo44 wrote:
> [...]
    > Może ktoś bardziej "kumaty" w ich aplikacjach podpowie mi jak skorzystać
    > z tej oferty przy pomocy CitiOnline, bez korzystania z CitiPhone?

    Od zawsze w citi, z takiej "nietypowej splaty" korzysta sie zlecajac w
    Citiphone.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."