  • 1. Data: 2006-08-03 19:42:24
    Temat: citi: druga strona koperty
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Witam

    Intryguje mnie jedna rzecz: wszelka korespondencja od Citi jest w
    kopertach, gdzie na odwrocie są kratki do zaznaczenia powodu
    niedostarczenia przesyłki (np. adresat nie odebrał przesyłki w terminie,
    adresat nie żyje, nowy adres itd.....).

    Tylko po co, skoro jeszcze nie zdarzyło mi się żeby Citi coś przysłal
    poleconym, a listonosz wrzuca do skrzynki i tyle.

    p. m.

  • 2. Data: 2006-08-03 19:51:26
    Temat: Re: druga strona koperty
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

> [...]
    >
    > Tylko po co, skoro jeszcze nie zdarzyło mi się żeby Citi coś przysłal
    > poleconym, a listonosz wrzuca do skrzynki i tyle.

    Ale jak do twojej skrzynki wrzuci list to pójdziesz go chyba zwrócić na
    pocztę?
    Pozatym listonosz zazwyczaj najdokładniej wie kto kiedy gdzie i z kim.
    Mi przynosi czasem listy takie że normalnie muzg staje. :)
    Raz dostałem kartke z wakacji z adresem:

    Imie Nazwisko
    Miasto

    Ani kodu, ani ulicy, ani numeru a mieszkam w mieście 40 tyś mieszkańców.
    Arek

  • 3. Data: 2006-08-03 20:18:07
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    turczy napisał(a):

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale jak do twojej skrzynki wrzuci list to pójdziesz go chyba zwrócić na
    > pocztę?

    Tak, oczywiście. I jeszcze dokładam bombonierkę do tego ... :)

    Kiedyś jak była skrzynka na zwroty, to do niej wrzucałem. Ale przecież
    nie będę drałował na drugi koniec osiedla żeby list odnieść, który nie
    jest ważny skoro nie jest polecony.... A nasz listonosz jest na klatce
    średnio 5 sekund, więc nie ma szans go złapać :).

> [...]
    > Mi przynosi czasem listy takie że normalnie muzg staje. :)
    > Raz dostałem kartke z wakacji z adresem:

    No ale nie wyobrażam sobie żeby listonosz z własnej inicjatywy nie
    wrzucił do skrzynki listu, bo wydaje mu się że wie że adresat nie żyje,
    lub że się przeprowadził....

    p. m.

  • 4. Data: 2006-08-03 20:53:28
    Temat: Re: citi: druga strona koperty
    Od: maciek <m...@s...pl>

    mvoicem napisał(a):
> [...]
    > kopertach, gdzie na odwrocie są kratki do zaznaczenia powodu
    > niedostarczenia przesyłki (np. adresat nie odebrał przesyłki w terminie,

    Wydaje mi się, że jak dostaniesz taki list, ktory nie jest do Ciebie, to
    możesz na nim zakreślić co chcesz i zostawić go we własnej skrzynce. Po
    14 dniach listonosz zabierze list. Nie wiem czy to jest jakaś reguła,
    ale spotkałem się z tym.

  • 5. Data: 2006-08-03 21:28:39
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    maciek napisał(a):

> [...]
    > możesz na nim zakreślić co chcesz i zostawić go we własnej skrzynce. Po
    > 14 dniach listonosz zabierze list. Nie wiem czy to jest jakaś reguła,

    Żebym się codziennie przechodząc obok skrzynki się zastanawiał czy coś
    przyszło czy to ten list mi leży?

    p. m.

  • 6. Data: 2006-08-03 23:09:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

> [...]
    > jest ważny skoro nie jest polecony.... A nasz listonosz jest na klatce
    > średnio 5 sekund, więc nie ma szans go złapać :).

    Zawsze mozesz wrzucic do najblizszej skrzynki pocztowej (takiej do nadawania
    przesylek). Widzialem juz wiele takich listow z zaznaczonym powodem zwrotu.
    Z takich kopert korzysta coraz wiecej firm. Z bankow np. Millennium.

    MK

  • 7. Data: 2006-08-03 23:34:38
    Od: w...@g...com

    MK napisał(a):

> [...]
    > przesylek). Widzialem juz wiele takich listow z zaznaczonym powodem zwrotu.
    > Z takich kopert korzysta coraz wiecej firm. Z bankow np. Millennium.

    I BZWBK tez.

    Co do zwrotow, w USA zauwazylem, ze ludzie klada listy zle doreczone na
    gorze skrzynki pocztowej i listonosz wie, ze to sa zwroty i zabiera.
    Proste i sympatyczne, ale w PL pewnie polowa takiej korespondencji by
    zginela niestety.

    WL

  • 8. Data: 2006-08-04 06:43:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    w...@g...com writes:

> [...]
    > gorze skrzynki pocztowej i listonosz wie, ze to sa zwroty i zabiera.
    > Proste i sympatyczne, ale w PL pewnie polowa takiej korespondencji by

    Klasyczna polska skrzynka na listy w bloku ma osobna przegrodke na
    zwroty, z otworem z boku...

    MJ

  • 9. Data: 2006-08-04 07:40:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

    > Klasyczna polska skrzynka na listy w bloku ma osobna przegrodke na
    > zwroty, z otworem z boku...

    O przepraszam!
    Ta przegródka na dole z otworem z boku to moja przegródka...;-)
    A zwrotu nie da sie zostawic na górze skrzynki bo ona ma góre spadzista...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2006-08-04 08:10:03
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    On 2006-08-04 08:43:34 +0200, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> said:

    > Klasyczna polska skrzynka na listy w bloku ma osobna przegrodke na
    > zwroty, z otworem z boku...

    Do ktorej nic sie nie da wepchnac, bo jest maksymalnie zapchana.
    Niestety instytucja Zwrotow w PL jest traktowana po macoszemu.
    --
    Taryk
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate