  • 11. Data: 2006-08-04 08:13:44
    Temat: Re: druga strona koperty
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl> writes:

    > Do ktorej nic sie nie da wepchnac, bo jest maksymalnie zapchana.
    > Niestety instytucja Zwrotow w PL jest traktowana po macoszemu.

    U mnie działa. Chociaż niektórzy sąsiedzi kładą taki list na górze
    skrzynki (lubi spadać).

    MJ

  • 12. Data: 2006-08-04 08:15:41
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Do ktorej nic sie nie da wepchnac, bo jest maksymalnie zapchana. Niestety
    > instytucja Zwrotow w PL jest traktowana po macoszemu.

    a u mnie to dziala, czasem trafiaja sie zle zaadresowane listy i wrzucamy je
    do skrzynki na zwroty, skad listonosz (doreczyciel) je nastepnie zabiera

    kompletnie nie rozumiem ludzi, ktorzy niszcza lub otwieraja cudza
    korespondencje....

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2006-08-04 08:57:41
    Temat: Re: citi: druga strona kopery
    Od: maciek <m...@s...pl>

    mvoicem napisał(a):

    > Żebym się codziennie przechodząc obok skrzynki się zastanawiał czy coś
    > przyszło czy to ten list mi leży?

    Człowiek się szybko uczy odróżniać nowy list od tego, który już widział.
    Ja w ten sposób wynajmując mieszkanie zostawiałem dla wynajmującego
    listy i jakoś się udawało. Inna rzecz, że w niektórych skrzynkach jest
    tak ciemno, że warto zajrzeć do niej nawet jeśli wygląda na to, że jest
    pusto, bo jakieś malutkie awizo mogło się schować z tyłu.

  • 14. Data: 2006-08-04 09:17:07
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    On 2006-08-04 10:13:44 +0200, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> said:

    > U mnie działa. Chociaż niektórzy sąsiedzi kładą taki list na górze
    > skrzynki (lubi spadać).

    U mnie niestety zwroty dzialaly tylko w jednym miejscu zamieszkania..
    --
    Taryk
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 15. Data: 2006-08-04 11:34:52
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    maciek napisał(a):

> [...]
    > tak ciemno, że warto zajrzeć do niej nawet jeśli wygląda na to, że jest
    > pusto, bo jakieś malutkie awizo mogło się schować z tyłu.

    Będę musiał w ten sposób spróbować traktować zwroty, ale coś mi się
    widzi że szybko wrócę do wyrzucania tego do kosza po prostu.

    p. m.

  • 16. Data: 2006-08-04 12:04:18
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    > Kiedyś jak była skrzynka na zwroty, to do niej wrzucałem. Ale przecież nie
    > będę drałował na drugi koniec osiedla żeby list odnieść, który nie jest
    > ważny skoro nie jest polecony.... A nasz listonosz jest na klatce średnio
    > 5 sekund, więc nie ma szans go złapać :).

    Skreśl nazwisko adresata i wrzuć do najbliższej skrzynki pocztowej. Pani na
    poczcie powiedziała, że tak można robić.

    Nika
    Pisz tutaj
    http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

  • 17. Data: 2006-08-08 17:16:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 04 Aug 2006 08:43:34 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Klasyczna polska skrzynka na listy w bloku ma osobna przegrodke na
    >zwroty, z otworem z boku...
    Zalezy co znaczy dla Ciebie "klasyczna". Bo jakies 25 lat temu nie w
    "nowych" skrzynkach nie bylo takiej przegrodki na calych osiedlach.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl